Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:32:35 GMT

دین محمدی: آقای پیروانی به بزرگترت احترام بگذار!

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۴۱۵۰

دین محمدی: آقای پیروانی به بزرگترت احترام بگذار!

پیشکسوت باشگاه استقلال هم به جمع حامیان امیرقلعه نویی اضافه شد.

سیروس دین محمدی در مورد اظهار افشین پیروانی علیه امیر قلعه نویی به ورزش سه گفت: راستش را بخواهید امیرقلعه نویی آنقدر پرافتخار است که هیچکس نمی تواند در مورد جام های او صحبت کند و آن را به مسائل دیگری نسبت بدهد.

 

او ادامه داد: من فکر می کنم امیرقلعه نویی کسی بود که ایشان را به تیم ملی دعوت کرد و پیروانی نباید گذشته خود را فراموش کند و این را به مسائل دیگری ربط بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرقلعه نویی لطف بزرگی به پیروانی کرده است و به زبان آوردن این حرف ها درست نیست.

 

وی افزود: از همه این ها گذشته فکر می کنم احترام بزرگتر واجب است و درست نیست که به خاط فوتبال به کسی که زحمت کشیده است بی احترامی کنیم. جام ها می آیند و می روند ولی این اخلاق است که ماندگار است.

 

مربی نساجی در پایان گفت: تا حالا شما یک بازیکن استقلال را دیده اید که علیه پیشکسوتان پرسپولیس صحبت کند؟ من فکر می کنم این احترام باید متقابل باشد و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاق هایی در فوتبال نباشیم.

افشین پیروانی سیروس دین محمدی استقلال تهران فولادمبارکه سپاهان امیر قلعه نویی(سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: افشین پیروانی سیروس دین محمدی استقلال تهران فولادمبارکه سپاهان امیر قلعه نویی سرمربی پرسپولیس تهران امیرقلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو آلوز همچون فصل گذشته شروع فصل را با گلسازی متعدد آغاز کرد اما هر چه گذشت آمار او نیز رو به افول گذشت و حالا جایگاه صدرنشینی خود را با ابوالفضل جلالی شریک شده که هر دو در این فصل 9 گل ساخته‌اند.

ریکی آلوز در مجموع با 22 پاس گل یکی از بهترین گلسازان ادوار لیگ برتر خلیج فارس محسوب می‌شود و ارزش کار ستاره پرتغالی به این است که او تنها در کمتر از دو فصل توانسته آمار پاس گل خود را از بیست بالاتر ببرد.

با این حال آلوز در این دو فصل تمام تلاش خود را کرده تا رکورد 14 پاس گل سعید صادقی را بشکند و آقای پاس گل برتر تاریخ لیگ برتر شود اما برای دومین فصل متوالی در این مهم ناکام مانده است.

ریکاردو برای رسیدن به رکورد سعید صادقی باید در ادامه فصل هر بازی یک پاس گل بدهد که این هدف شاید چندان با واقعیت همخوانی نداشته باشد. البته آلوز فصل گذشته چند بازی متوالی موفق به ارسال پاس گل شد اما حتی اگر او تا پایان فصل 5 گل بسازد، بازهم از رکورد صادقی عبور نخواهد کرد.

به این ترتیب آلوز که فصل آینده نیز تحت قرارداد تراکتور است، باید این هدف خود را در لیگ بیست و چهارم دنبال کند؛ جایی که تراکتور انتظار خواهد داشت تا او درخششی بیشتر از این را هم در ترکیب تیمش نشان بدهد.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها