Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@18:52:40 GMT

پارک بانوان شهرستان گلپایگان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۴۲۲۱

پارک بانوان شهرستان گلپایگان افتتاح شد

پروزه پارک بانوان شهرستان گلپایگان با هزینه حداقل ۱۰ میلیارد تومانی توسط مادر شهید خوشنویسان به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان،  پروژه «باغ بانوان» شهرستان گلپایگان با حضور معاون عمرانی وزیر کشور توسط مادر شهید خوشنویسان به مساحت 28 هزار متر مربع در حاشیه بلوار امام رضا(ع) و کنار روخانه فصلی اناربار افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«معصومه قربانی» در حاشیه این افتتاح و در جمع خبرنگاران پارک بانوان را یکی از مطالبات زنان شهرستان گلپایگان برای تامین رفاه، سلامت و سرگرمی برشمرد و گفت: ورزش و آسایش برای این قشر در پارک بانوان دیده شده است و به زودی در آن استخر کودکان و بانوان، رستوران و کافی شاپ اضافه می گردد.

مسئول کمیسیون بانوان شورای شهر گلپایگان ضمن قدر دانی از مدافعان سلامت، بیان کرد: پارک بانوان به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت اصول بهداشتی تا زمانی که اعلام می شود از حضور بانوان محروم است.

وی با قدردانی از همه کسانی که از ابتدای کلنگ زنی تا کنون در ایجاد این پارک تلاش کردند، تشریح کرد: این پارک با زیر بنای ۲۸ هزار  مترمربع تا کنون ۱۰ میلیارد تومان در آن هزینه شده است.

قربانی از نهضت ایجاد پارک های محلی و تجهیز آنها در سطح شهر گلپایگان خبر داد و مطرح کرد: پارک های شهید خرازی، اسفنجه، پارکی در خیابان حجت الاسلام، تکمیل و تجهیز پارک های شهرک عمران، ایجاد پارک شادی در شهرک الوند شامل این طرح در شهر گلپایگان هستند.

به گزارش شبستان، افتتاح پارک بانوان شهرستان گلپایگان با تاخیری ۱۰ماهه به مرحله بهره برداری رسید./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرداری گلپایگان گلپایگان پارک بانوان شهرستان گلپایگان پارک بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس حوزه‌ قضایی جرقویه در آیین افتتاح این دفتر گفت: دفتر خدمات قضایی جرقویه، شصت و نهمین دفتر خدمات الکترونیک در سطح استان است که ارائه خدمات قضایی به مردم را آسانتر می‌کند.
سیدحسن علوی نائینی با اشاره به وسعت و پراکندگی شهرستان گفت: با مدیر این دفتر به منظور ایجاد باجه خدمات الکترونیک قضایی در شهر حسن آباد مرکز بخش جرقویه علیا نیز هماهنگی شده است تا برای دسترسی به خدمات قضایی، به طی کردن مسافت طولانی اهالی به نقاط مختلف شهرستان نیاز نباشد.
شهرستان جرقویه با حدود ۴۲ هزار نفر جمعیت از دو بخش مرکزی و جرقویه علیا تشکیل شده که در مجموع ۴ شهر و ۲۱ روستا را شامل می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود