Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امدادونجات هلال احمر گفت: به جهت تسریع در عملیات جست و جو و نجات بهمن شمشک تیم امداد هوایی به منطقه اعزام و تا این لحظه ۳ نفر را پیدا کردند.

‌ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شمیرانات، اظهار کرد: وقوع بهمن در ارتفاعات کوهستانی شمشک یک نفر را حبس کرد و ۳ نفر هم پشت دیواره بهمن گرفتار کرد که دقایقی پیش تیم واکنش سریع استان به همراه بالگرد برای نجات آنها به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به صعب العبور بودن این منطقه و احتمال وقوع دوباره‌ بهمن بالگرد ابتدا سه نفری را که  در پشت دیواره بهمن گرفتار شدند نجات و پس از آن به همراه تیم کوهستان که در محل حادثه مستقر شده‌اند برای نجات یک نفر محبوس شده زیر بهمن اقدام خواهند کرد.

تاجیک نوری گفت: بالگرد پس از رسیدن به محل حادثه و نجات ۳ نفر، به همراه تیم زمینی که پیش‌تر به محل حادثه اعزام و مستقر شده بودند به بالای دره خواهد رفت تا بتواند یک نفر محبوس شده زیر بهمن را هم نجات دهد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: همچنین یک تیم آنست «سگ‌های زنده‌یاب» هم برای امدادرسانی در محل حادثه حضور دارد که مجموعا ۵ تیم هلال احمر استان تهران برای نجات این افراد  کوهنورد گرفتار شده در حال تلاش هستند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

منبع: فارس

کلیدواژه: جو استان تهران کوهنورد هلیکوپتر محل حادثه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از حادثه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله خبر داد و گفت: نیروهای امدادی و مردمی در حال جست‌وجو هستند. - اخبار استانها -

قاسم غریب آبادی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به حادثه گم‌شدگی کودک 4 ساله در شهرستان کلاله، اظهارداشت: ساعت 17 روز یکشنبه 9 اردیبهشت گم‌شدن یک دختر 4 ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر 4 تیم از هلال‌احمر شامل 20 نیرو با به کارگیری 4 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به حضور نیروهای امدادی و انتظامی و کمک مردم منطقه اظهار کرد: از صبح امروز در سومین روز از عملیات تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان برای پیدا کردن کودک مفقود شده به منطقه اعزام شدند و به زودی تیم های هوایی نیز به منطقه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر