Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:29:06 GMT

زیرش بهمن در شمشک و محبوس شدن 4 کوهنورد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۴۹۸۳

زیرش بهمن در شمشک و محبوس شدن 4 کوهنورد

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از گرفتار شدن چهار کوهنورد درپی سقوط بهمن در ارتفاعات شمشک خبر داد.

حامد سجادی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت:‌ حادثه ریزش بهمن در ارتفاعات شمشک حوالی ساعت 13:05 امروز به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع‌ داده شد که درپی آن چهارتیم کوهستان سازمان امداد ونجات به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تیم‌ها از پایگاه دربند، پایگاه  شمیرانات و سازمان امداد ونجات به محل اعزام شدند، گفت: تیم واکنش سریع سازمان با یک فروند بالگرد  و تیم آنست نیز در این عملیات حاضر هستند  و  برابر گزارش‌های اولیه تا کنون یک نفر در زیر بهمن حبس بوده سه نفر هم پشت دیواره بهمن گرفتار شده‌اند. 

به گفته معاون عملیات سازمان امداد  ونجات جمعیت هلال احمر کشورمان چهار نفر مذکور کوهنورد هستند و با توجه به اینکه در مناطق صعب‌العبور دچار حادثه شده‌اند، عملیات برای نجات آنان در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هلال احمر سازمان امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر