Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:32:10 GMT

مراسم ختم مجازی سالگرد شهادت طلبه همدانی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۵۲۸۱

مراسم ختم مجازی سالگرد شهادت طلبه همدانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام ناصر طاهری مسئول قرارگاه گروه‌های جهادی حوزه علمیه همدان گفت: در کنار برنامه‌های سالگرد شهادت شهید قاسمی قرارگاه جهادی حوزه استان، اقدام به برگزاری مراسم ختم مجازی در ساعت ۲۱ روز شنبه می‌کند.

او  بیان کرد: سخنران این برنامه حجت الاسلام سید حسن فاضلیان از اساتید حوزه  می باشد و کربلایی مصطفی میرزایی نیز در این مراسم به مداحی خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول قرارگاه جهادی حوزه علمیه همدان زمان برگزاری این مراسم را ساعت ۲۱ روز شنبه اعلام کرد و گفت: به دلیل شرایط فعلی، این مراسم بدون حضور جمعیت و به صورت مجازی برگزار خواهد و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه مجازی این قرارگاه در پیام‌رسان اینستاگرام به آدرس khatme-majazi، در مراسم سالگرد شهید قاسمی شرکت کنند.

طاهری با اشاره به سالروز به شهادت رسیدن طلبه شهید، حجت الاسلام مصطفی قاسمی گفت: از ماه‌های پیش بنا بر هماهنگی‌هایی که توسط مدیریت حوزه علمیه استان صورت گرفته، قرار بود تا مراسم با شکوهی برای این طلبه شهید در همدان برگزار شود، اما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا شرایط تغییر کرد.

او  گفت: طلاب جهادی حوزه علمیه همدان خود را موظف به رسالت تبلیغی در قبال شهید قاسمی می‌دانند.

مسئول قرارگاه گروه‌های جهادی حوزه علمیه همدان با  تشریح نحوه شکل گیری این قرارگاه، گفت: پس از شیوع ویروس کرونا، طلاب همدانی در قالب این قرارگاه به صورت داوطلبانه و جهادی اقدام به خدمت رسانی به هم استانی‌های عزیز در ابعاد مختلف کرده‌اند

 طاهری افزود: ضد عفونی معابر، توزیع اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم، حضور در بحث تغسیل و تدفین از جمله اقداماتی است که توسط این گروه تا به حال صورت گرفته و در ادامه نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس حوزه علمیه جهادی حوزه علمیه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه اندیشه شهید آوینی، مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت شهید مرتضی مطهری، امشب ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد، مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان «طرفه» به شهادت رسید.

کد خبر 6093080 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان