Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم شهرستان‌های تفت و میبد برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورای اسلامی شهر میبد گفت: یکی از عمده‌ترین مشکلات شهر میبد، ناپایدار بودن مدیریت شهری است و این مسئله برای مجموعه شهری آسیب‌زا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از میبد دکتر سید جلیل میرمحمدی میبدی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر میبد که با حضور تمامی اعضای این شورا و شهردار میبد برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات مجموعه شهرداری و شورا در فراهم آوردن محیط مناسب شهری برای رفاه شهروندان، اظهار داشت: اینکه در شهر میبد به‌طور میانگین هرسال یک شهردار بیاید و برود، کار درستی نیست و لذا یکی از عمده‌ترین مشکلات این شهر، ناپایدار بودن مدیریت شهری است که مسئله برای مجموعه شهری آسیب‌زا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخب مردم تفت و میبد در جمع اعضای شورای شهر میبد در ادامه به بیان برخی مشکلات و مطالبات مردم پرداخت و از مسئولان شهری خواست، نسبت به حل مشکلات مردم دغدغه داشته باشند و در جهت رفع مشکلات تلاش کنند.

وی بیان داشت: شهرداری باید علاوه بر بحث آرایش شهری، به پیرایش شهر و رفع موانع بصری و سد معبر بپردازد تا چهره‌ی شهر زیبا و خوشایند باشد.

میرمحمدی میبدی تأکید کرد: باید از ظرفیت و توانایی همه میبدی‌ها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها استفاده کرد، چه‌بسا بسیاری از نخبگان میبدی، در نقاط دیگر کشور و حتی در مراکز و نهادهای مهم در پایتخت مسئولیت دارند که باید از کمک آن‌ها برای خدمت به مردم بهره برد.

منتخب مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم در پایان اضافه کرد: البته بنده نیز بنا به تجربه و مسئولیتی که در اختیاردارم با تمام توان در خدمتگزاری حاضر هستم و هر جا که لازم باشد، کمک خواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مدیریت شهری میبد شهر میبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: بهشت زهرا (س) یک نقطه اشتراک بین همه شهروندان تهرانی است و به هر حال هم احترام اهل قبور و هم احترام خانواده های داغ دیده باید حفظ شود و به همین دلیل این مکان باید منظره زیبایی داشته باشد و از آن صیانت گردد.

وی افزود: در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از نقاطی که در دو سال گذشته بسیار برای ما اهمیت داشت بهشت زهرا (س) بود. خوشبختانه با همکاری صددرصد و همه جانبه از سوی مدیریت بهشت زهرا (س) پایگاه هایی را در این مکان ایجاد کردیم که در دوره‌های قبلی مدیریت شهری شاهد این اتفاق مهم نبودیم. همچنین قصد داریم تعداد مددسراهای نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به تمامی آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در سراسر بهشت زهرا (س) به خدمات نیاز دارند خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود: باید در این زمینه بین مردم هم فرهنگسازی شود. مردم باید بدانند برخی ها سودجو هستند و اجازه بدهند سبد سودجویان را از نیازمندان جدا کنیم و کسانی که ممکن است معتاد متجاهر باشند و خسارت ایجاد کنند وضعیت آنها را در طرح ساماندهی آنها را مشخص کنیم.

احمدی صدر با بیان اینکه بهشت زهرا (س) باید شبیه اسم خودش یک بهشت آرامش باشد تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا (س) برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر سازمان نسبت به ساماندهی این افراد اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی از زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب به منظور ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت و کاهش این آسیب‌ها رشد ۸۰۰ درصدی داشته است و ان‌شاءالله قصد داریم تا پایان این دوره از مدیریت شهری زیرساخت هایی چون مددسراها، مراکز یاورشهر، مراکز پویاشهر، همراه سراها و… را چندین برابر افزایش دهیم.

کد خبر 6093144

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد