Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی از اجرای دو طرح ضیافت همدلی و ضیافت الهی برای پر بار کردن سفره مادی و معنوی روزه داران خبر داد.

حجت الاسلام «سیدشهابالدین حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای دو طرح ضیافت همدلی و ضیافت الهی برای پر بار کردن سفره مادی و معنوی روزه داران خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور و لزوم پرهیز از تجمعات در مساجد و امامزاده ها باید تدابیر لازم برای ماه مبارک رمضان جهت بهره مندی مومنان از برنامه های معنوی این ایام اندیشیده می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در این رابطه رایزنی های لازم با دستگاه های بهداشتی متولی در استان، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و دستگاه های مرتبط در قالب رزمایش ضیافت همدلی صورت گرفت و تصمیمات و راهکارهای پیشنهادی تبادل نظر شد.

وی افزود: بر اساس برنامه های تدارک دیده شده برای رزمایش ضیافت همدلی بسته های معیشتی با مشارکت خیرین و موسسات خیریه در طول ماه مبارک رمضان در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

حسینی ادامه داد: در طرح ضیافت الهی نیز سفره معنوی با مشارکت دستگاه های ذیربط در سر سفره مردم مومن خواهیم داشت که شامل پخش اذان و ادعیه از ماذنه مساجد و امامزادگان، برگزاری جلسات تفسیر قرآن بدون حضور مردم از جوار امامزادگان به صورت برنامه های تولیدی جهت پخش در فضای مجازی، ترتیل خوانی قرآن در محل مسجد بلال صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی است.

وی خاطرنشان کرد: برای ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و وفات حضرت ام المومنین، مادر امت اسلام حضرت خدیجه کبری(س)، شب های قدر و اجرای برنامه های دعاخوانی و مناجات نیز با صدا و سیمای مرکز استان هماهنگی های لازم صورت گرفته تا سفره معنوی مومنان در این ایام پر بارتر باشد.

 

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ضیافت الهی ضیافت الهی آذربایجان شرقی ضیافت همدلی ضیافت الهی طرح ضیافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه

این روز‌ها شکوفه‌های سفید و صورتی باغ‌های سیب چشم هر بیننده‌ای را می‌نوازد وزیبایی خاصی به باغ‌های شهر مراغه بخشیده است.

بیشترین باغ‌های سیب آذربایجان شرقی در شهر مراغه قرار گرفته و در این فصل شکوفه‌های سیب طراوت و زیبایی حاشیه رودخانه مردق چای، سراجو چای، کهجوق چای را دوچندان کرده است.

شهرستان مراغه با ۱۴ هزار هکتار باغ سیب قطب تولید این محصول در آذربایجان شرقی است.

سالانه در این شهرستان حدود ۳۰۰ هزار تن سیب تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده