Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم تاجیک نوری در گفتگو با خبرنگار مهر از نجات سه نفر در حادثه ریزش بهمن در شمشک خبر داد و افزود: در پی ریزش بهمن که حوالی ساعت ۱۳ ظهر جمعه رخ داد سه نفر پشت دیواره بهمن گرفتار بودند.

وی گفت: برای نجات این سه نفر و با توجه به احتمال وقوع مجدد بهمن بالگرد در منطقه فرود آمد و با حضور عوامل آتش نشانی این سه نفر نجات پیدا کرده و به پایین ارتفاعات انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران اضافه کرد: تیم نجات کوهستان همچنین به سرعت در منطقه احتمالی حضور سه نفر مفقودی حاضر شد اما به دلیل شرایط جوی امکان فرود بالگرد میسر نشد و عملیات پس از مدتی تلاش پایان یافت.

وی از آغاز مجدد عملیات نجات از صبح شنبه خبر داد.

کد خبر 4908525

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان تهران ریزش بهمن ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا ماه مبارك رمضان ایلام قزوین کمک به نیازمندان ستاد مقابله با کرونا شهرکرد بیرجند جهش تولید بارش باران استانداری قزوین سه نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی