Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:33:17 GMT

تقدیر فدراسیون جهانی پاراوالیبال از پنج ایرانی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۵۹۲۳

تقدیر فدراسیون جهانی پاراوالیبال از پنج ایرانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جهانی پاراوالیبال که چهل سال پیش در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۱۹۸۱ تاسیس شد، امروز از شاخص ترین افرادی که در سراسر جهان و طی چهار دهه ی اخیر در توسعه، ارتقا و پیشرفت والیبال نشسته نقش موثری داشته اند، تقدیر نمود.

در میان این افراد، نام پنج ایرانی به چشم می خورد که با صدور تقدیرنامه هایی که به امضای "بری کوزنر" رئیس فدراسیون جهانی پاراوالیبال رسیده است، از زحمات آنها تقدیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته نخستین فرد از این مجموعه است که به سبب فعالیتش در رشته والیبال نشسته در کسوت ورزشکار، مربی، مدیر ورزشی و مدرس مورد تقدیر قرار گرفته است. در متن تقدیرنامه برای وی آمده است:

" در بزرگداشت حضور چهار دهه رشته پاراوالیبال در بازی های پارالمپیک، هیات مدیره پاراوالیبال جهانی از آقای هادی رضایی برای حضور و مشارکت فعال ایشان در این رشته در جهت توسعه و ارتقای این رشته ورزشی به عنوان بازیکن و مربی بین المللی و در سطوح مدیریتی و اجرایی و تدریس قدردانی می نماید."

فرد بعدی علی کشفیا است که به عنوان ورزشکار بین المللی و نیز عهده دار بودن سمت های اجرای و مدیریتی مورد تقدیر قرار گرفته است.

از میان ده ها ورزشکار ایرانی نیز پرویز فیروزی، رمضان صالحی و عیسی زیراهی به عنوان ورزشکاران بین المللی که در طول ادوار مختلف پارالمپیک موفق به افتخار آفرینی شده اند، مورد تقدیر قرار گرفته اند.

کد خبر 4908542

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال نشسته هادی رضایی تقدیر تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی سردار آزمون کشتی آزاد فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران فیفا تیم ملی والیبال ایران کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  «فاطمه مجلل» بانوی قایقران ارومیه‌ای رشته روئینگ پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کشور کره جنوبی به همراه «یاسمن حمزه‌پور» مربی‌اش با استقبال مسئولین ورزشی استان   و شهر ارومیه و جمعی از شهروندان و خانواده‌اش به زادگاهش بازگشت.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، معاون ورزش و معاون ورزش بانوان اداره کل، سجاد خوبدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، روسای هیات‌های قایقرانی و ورزش‌های دانشگاهی استان و شهرستان و جمعی از علاقمندان ورزش و خانواده این ورزشکار امروز در فرودگاه از او استقبال کردند.

فاطمه مجلل روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در سه دور رقابت انتخابی المپیک در کشور کره‌جنوبی با کسب بهترین زمان عنوان سوم را کسب و ضمن دریافت اولین سهمیه المپیک برای رشته قایقرانی، اولین بانوی ورزشکار استان آذربایجان‌غربی راه یافته به المپیک لقب گرفت.

پیش از این محسن شادی (رئیس کنونی هیات قایقرانی استان آذربایجان‌غربی) دو بار در المپیک‌های پکن و لندن در رشته قایقرانی حضور داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان