Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نماینده آمریکا در ژنو اعلام کرد واشنگتن در ایجاد ابتکار نوین جهانی از سوی سازمان جهانی بهداشت، که به منظور سازماندهی برای تولید دارویی برای ویروس کرونا، شرکت نخواهد کرد.

این مقام آمریکایی اعلام کرد: واشنگتن هیچ مشارکت رسمی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بی صبرانه منتظر هستیم که درباره این ابتکار عمل در زمینه همکاری‌های بین المللی برای تولید واکسن کووید-۱۹ اطلاعاتی بدست آوریم.

این ابتکار عمل جهانی که از امروز، ۲۴ آوریل، آغاز بکار می‌کند از سوی امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان حمایت شده است. این ابتکار عمل جهانی در تلاش است تا تمامی کشور‌ها را برای یافتن دارویی ایمن و موثر برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا متحد کند. همچنین بر این اساس قرار است آزمایش‌هایی برای تشخیص ویروس کرونا در ناقلین این بیماری صورت گیرد.

دونالد ترامپ هفته گذشته از قطع کمک‌های مالی آمریکا به این سازمان خبر داد. رئیس جمهور آمریکا در توجیه این اقدام خود مدعی شد سازمان جهانی بهداشت در انجام وظایفش در قبال مقابله با شیوع ویروس کرونا موفق نبوده و باید پاسخگو باشد. ترامپ که به شدت در آمریکا بابت نحوه مدیریتش در خصوص شیوع ویروس کرونا مورد انتقاد قرار گرفته، در روز‌های اخیر سازمان جهانی بهداشت را هدف حملات لفظی قرار داده است.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین طی روز‌های اخیر چندین بار سازمان جهانی بهداشت را به جانبداری از چین و تلاش برای پنهان کردن اطلاعات اولیه در خصوص شیوع ویروس کرونا متهم کرده است. تصمیم دولت ترامپ در قطع کمک‌های مالی به این سازمان با موج گسترده‌ای از محکومیت‌ها در جهان مواجه شده و اکثر کشور‌ها از آن انتقاد کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان جهانی بهداشت سازمان جهانی بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان پیشتاز در ابتکار و تحول قضائی

دریافت 33 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در جمع خانواده‌های کارکنان دستگاه قضائی هرمزگان؛ اظهار داشت: همکاران من در استان هرمزگان در بسیاری از موضوعات پیشتاز هستند؛ وقتی برای ابتکار، خلاقیت، مدیریت جهادی، مدیریت میدانی، تلاش برای هم افزایی همه ظرفیت‌ها می‌خواهیم شاهد مثال بیاوریم یکی از استان‌هایی که بلافاصله مثال می‌زنیم استان هرمزگان است.

کد خبر 6094923

دیگر خبرها

  • هرمزگان پیشتاز در ابتکار و تحول قضائی
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است