Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:36:18 GMT

گومیس، جووینکو و باقی ستاره‌ها: رمضان مبارک

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۶۲۱۶

گومیس، جووینکو و باقی ستاره‌ها: رمضان مبارک

بازیکنان خارجی دو تیم الهلال و النصر عربستان در اتفاق جالبی آغاز ماه مبارک رمضان را به هواداران خود تبریک گفتند و برای روزه دارهای بی بضاعت نیز دست به جیب شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در روزهای نزدیک به حلول ماه مبارک رمضان قرار داریم، دیدن پست ها و پیام های تبریک بابت حلول این ماه از سوی باشگاه ها و بازیکنان مسلمان و غیرمسلمان از معمول ترین کارهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که روز گذشته توسط ستاره های خارجی دو باشگاه الهلال و النصر عربستان به طور ویژه ای اتفاق افتاد.  بازیکنانی که پس از بیان تبریک های خود، از طریق شماره حساب های شخصی خود و یا حساب های رسمی باشگاه، با اختصاص مبالغی سعی در کمک به خانواده های بی بضاعت کردند.

 

گومیس، سباستین جووینکو، هیون سو و آندره کارلو، در کنار لوچسکیو، سرمربی رومانیایی الهلالی ها پیام تبریک خود را در ویدئویی کوتاه و به زبان عربی، آغاز ماه رمضان را به همراه هواداران خود و تیم الهلال عربستان تبریک گفتند.

در سوی دیگر دوقلوی برزیلی النصری ها نیز در اقدامی مشابه به هواداران تیم خود حلول ماه رمضان را تبریک گفتند. پتروس متیوز  و مایکون پریرا، هافبک و مدافع دو قلوی برزیلی النصری ها هستند که آنها هم در ویدئویی مشابه هواداران النصر را از شنیدن این تبریک ها محروم نکردند.

 

علاوه بر این بازیکنان، هروه رنار سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان و شاموسکا، سرمربی برزیلی تیم الفیصلی عربستان نیز از جمله مربیانی بودند برای هواداران فوتبال در عربستان، پیام های تبریک خود را به مناسبت آغاز ماه رمضان رسانه ای کردند.

الهلال عربستان سباستین جووینکو بافه تمبی گومیس عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان سباستین جووینکو عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل

النصر عملا شانسی برای فتح لیگ عربستان ندارد.

طرفداری | النصر امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف الخلیج می رود.

النصر عربستان با وجود مهره هایی همچون کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، لاپورت و ... در کورس قهرمانی با تیم قدرتمند الهلال در لیگ عربستان شکست خورده و نمی تواند خود را به صدر جدول برساند.

النصر با 29 بازی و ۷۱ امتیاز دوم جدول است و الهلال عربستان با یک بازی کمتر و ۸۰ امتیاز صدرنشین است. النصر همچنین با حذف مقابل العین در لیک قهرمانان آسیا شانس فتح این جام را هم از دست داد.

النصر امشب در مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی عربستان باید مقابل الخلیج به میدان برود و برای فتح تنها جام امسال تلاش کند. در دیگر بازی نیمه نهایی این تورنمنت، الهلال موفق شد با حذف الاتحاد به فینال صعود کند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • تبریک روز معلم به همکار با ۴۰ متن ادبی، زیبا و رسمی
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • روز معلم ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس نوشته تبریک
  • پیام تبریک روز معلم + پوستر و عکس نوشته
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری