Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور در گفتگو با امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع فعالیت‌ها و همکاری نیروهای مسلح در مدیریت و مقابله با شیوع کرونا در کشور در زمینه تولید اقلام بهداشتی و درمانی نظیر کیت‌های تست کرونا و تولید ماسک و مواد ضدعفونی را مؤثر و حائز اهمیت دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در گفتگو با امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فعالیت‌ها و همکاری نیروهای مسلح در مدیریت و مقابله با شیوع کرونا در کشور در زمینه تولید اقلام بهداشتی و درمانی نظیر کیت‌های تست کرونا و تولید ماسک و مواد ضدعفونی را مؤثر و حائز اهمیت دانست و با تقدیر از تلاش‌های ارتش جمهوری اسلامی برای در اختیار قرار دادن تمامی امکانات خود در این زمینه و برقراری نقاهتگاه‌ها در سراسر کشور، بر لزوم حفظ این دستاوردها و تقویت و توسعه این تلاش‌ها و همراهی با سایر بخش‌ها تا رفع کامل این بیماری تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگو با امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با اشاره به موفقیت اخیر پرتاب ماهواره دفاعی «نور» به فضا، گفت: این موفقیت نشان می‌دهد که تقویت بخش هوا و فضا در کشور و نیروهای مسلح گامی دقیق و مؤثر بوده و باید بیش‌ازپیش در راستای توسعه آن اهتمام داشته و تلاش کنیم.

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به برخی تحرکات بیگانگان در منطقه، تأکید کرد: باید با حفظ هوشیاری و حضور مقتدرانه در منطقه، راهبردهایی که موجب تأمین و توسعه ثبات و امنیت پایدار در منطقه می‌شود را با دقت دنبال کنیم.

امیر سرتیپ حاتمی نیز در این گفتگو با تقدیر از حمایت‌ها و توجه رئیس‌جمهور نسبت به متخصصان و جوانان فعال در عرصه تولید دستاوردهای دفاعی کشور، بر اهتمام و جدیت در راستای توسعه توانمندی‌ها و دستاوردهای دفاعی تأکید کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین با ارائه گزارشی از روند اقدامات و فعالیت‌های انجام شده از سوی نیروهای مسلح در راستای همراهی و همکاری با سایر بخش‌ها در مسیر مقابله با کرونا در کشور و تأمین نیازمندی‌های بهداشتی و درمانی در این زمینه، اظهار داشت: وزارت دفاع و نیروهای مسلح کشور تا رفع کامل این بیماری با همه توان در کنار دولت و مردم خواهند بود.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: نیروهای مسلح رئیس جمهور وزیر دفاع امیر سرتیپ حاتمی نیروهای مسلح رئیس جمهور وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت