Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@17:04:10 GMT

خبرهای کوتاه کرونا استان سمنان در پنجم اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۶۴۶۹

خبرهای کوتاه کرونا استان سمنان در پنجم اردیبهشت

شیوع کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تا به حال دست کم ۲ و نیم میلیون نفر را در جهان مبتلا کرده است، در ایران از ظهر دیروز یکهزار و ۱۶۸  بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و جمع تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس را به۸۸ هزار و ۱۹۴  نفر رساند. از این تعداد تا به حال پنج هزار و ۵۷۴ نفر فوت و ۶۶ هزار و ۵۹۶ نفر نفر بهبود یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آغاز شیوع این ویروس در جهان، خبرهای مربوط به آن در صدر اخبار دنیا قرار دارد و  این ویروس با درنوردیدن بسیاری از کشورها،  مکان های عمومی زیادی را در شهرهای مختلف دنیا به تعطیلی کشانده است.

اخبار کوتاه کرونا استان سمنان در روزی که گذشت:

معصومه کمشی‌کمر معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان سمنان گفت: همزمان با شیوع کرونا، «قرارگاه دختران حاج قاسم» فعالیت خود را به منظور مبارزه با این بیماری و کمک‌رسانی به بیماران و خانوده‌هایشان آغاز کرد  و دختران قرارگاه حاج قاسم وابسته به این معاونت، یک‌هزار بسته معیشتی در نخستین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه، میان خانواده‌های نیازمند این استان توزیع کردند.

*

سردار سرتیپ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در حاشیه برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در سالن ورزشی ۹ دی بسیج سمنان گفت: مرحله نخست رزمایش همدلی و کمک مومنانه در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان با بسته بندی و توزیع ۳۰ هزار بسته مواد غذایی آغاز شد که در این رزمایش ۳۰ هزار بسته و در مرحله بعدی که نیمه رمضان بسته بندی می‌شود می شود  ۳۰ هزار بسته دیگر در استان سمنان توزیع می‌شود. 

*

معصومه کمشی‌کمر معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان سمنان گفت: خواهران طلبه مدارس علمیه خواهران این استان اقدام به خرید و کاشت حدود ۵۰ اصله نهال به نام و یاد شهدای سلامت کل کشور کردند و  بانوان طلبه مدارس علمیه خواهران کل استان در اقدامی خودجوش، به نام شهدایی که جان خود را در مبارزه با ویروس کووید ۱۹ و بیماری کرونا از دست دادند، ۵۰ اصله نهال را در مدارس خود کاشتند.

*

مهدی رومنانی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش امیرآباد دامغان گفت: یکهزار بسته معیشتی در اولین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه، بین یکهزار خانواده نیازمند این بخش توزیع شد و نیازمندان بخش امیرآباد در راستای منویات مقام معظم رهبری، رزمایش همدلی و کمک مومنانه، از اقلام ویژه طرح بهره‌مند شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان چین فوت کمیته امداد امام خمینی آستانه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی علمیه خواهران کمک مومنانه استان سمنان هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار خداداد تیموری رئیس بنیاد برنای کشور گفت: بنیاد برنا با کمک خیران و بودجه قابل توجه اش در باب مسائل و مشکلات اقتصادی، اشتغال، تحصیل، سلامت، مسکن، نیازمندان را شناسایی و تحت پوشش قرار می‌دهد.
تیموری افزود: در تعدادی از استان‌ها که به عنوان معین شناسایی شده اند دفاتر استانی بنیاد برنا راه اندازی می‌شود.
وی گفت: هدف از تشکیل برنا ساماندهی ده‌ها خیریه مستقل در کشور است تا ضمن پشتیبانی خدمات خیریه‌ای و ارائه کارت‌های اعتباری قرض‌الحسنه برای تمام اقشار جامعه بویژه اشتغال زایی به صورت جامع‌تر و کامل تری ارائه شود.
به گفته تیموری، ایجاد بستر‌های لازم برای اشتغال و کار آفرینی، کمک به ساخت مسکن قشر ضعیف جامعه و چندین برنامه دیگر از جمله فعالیت‌های شاخص این بنیاد است.
در این مراسم علی رضوانی به عنوان مدیر بنیاد برنا استان سمنان معرفی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه ۱۶ اردیبهشت
  • آمریکا: در کوتاه‌مدت انتظار پیشرفت اوکراین در جبهه جنگ را نداریم
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • همراه با خبرهای ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج