Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@06:11:20 GMT

شهادت پزشک اصفهانی در سنگر سلامت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۷۱۱۸

شهادت پزشک اصفهانی در سنگر سلامت

پزشک اصفهانی نخستین شهید سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به جمع شهیدان خدمت پیوست.

به گزارش ایمنا، آرش نجیمی اظهار کرد: سعید حقیقی متخصص طب اورژانس در بیمارستان‌های شاهین‌شهر و خمینی‌شهر پس از یک هفته مبارزه با بیماری کرونا به جمع شهیدان خدمت و مدافع سلامت پیوست.

وی افزود: این پزشک متعهد در چند روز اخیر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه ICU بستری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: سعید حقیقی در بیمارستان‌های گلدیس شاهین‌شهر و اشرفی اصفهانی خمینی‌شهر فعالیت می‌کرد.

نجیمی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۱۹۰ نفر از کادر درمانی و پرستاری بیمارستان‌ها و ۶۰ نفر از شبکه‌های بهداشت استان که زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند به بیماری کرونا مبتلا شدند.

بهروز کلیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با صدور پیامی گفت: " جناب دکتر سعید حقیقی عزیز متخصص طب اورژانس پس از جهادی ناب در دفاع از سلامت هم میهنان به خیل شهدای عرصه سلامت کشور پیوست، خوشا به حال این عزیز که با رویت اولین نشانه های بیماری از ابتدای بحران اخیر کشور تمام قد در جبهه دفاع از سلامت هموطنان خود ایستاد و گوی سبقت را از سایرین ربود و مصداق آیه شریفه ۱۱۱ سوره مبارکه توبه به رستگاری و پیروزی بزرگ دست یافت".

لازم به ذکر است حدود ۲۰ هزار نفر در استان اصفهان در گروه‌های مختلف نظام سلامت، بهداشت و درمان فعالیت می‌کنند.

کد خبر 420455

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شهادت پزشك آخرین اخبار ویروس کرونا سلامت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست

دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پیامی ۱۵ اردیبهشت روز ماما را به فعالان این رشته تبریک گفت.

در این پیام آمده است: عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست که نبض حیات را در نوزاد متجلی می‌سازد و از جان مادر حفاظت می‌کند.

اکنون که سیاست‌های جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست نقش شما ماما به‌عنوان خط مقدم مراقبت‌های مادر و جنین و کلید سلامت خانواده بیش از هر زمان ارزشمند است.

همکاران ماما، همواره علم و تخصص را با عشق و ایثار، متعهدانه در راه اعتلای سلامت مادران و فرزندان این سرزمین نثار می کنند و برای تحقق این هدف، ذره ای از مسیر سبزی که در آن گام نهاده اند پا پس نکشیده اند و همچنان سربلند و پرافتخار با گام هایی استوار مشغول به خدمت رسانی هستند.

اینجانب فرارسیدن ‌روز ماما را به همه تلاشگران جامعه مامایی در مراکز درمانی و همچنین اساتید و دانشجویان گرانقدر فعال در این رشته در سطح کشور و استان بویژه در دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همه شما عزیزان و خانواده های محترمتان سلامتی و بهروزی را خواهانم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند