Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان فیروزکوه با تاکید بر اینکه درپی شیوع کرونا برخی اقشار آسیب دیده و نیازمند دریافت کمک‌های معیشتی هستند، افزود: شناسایی و پایش اقشار آسیب دیده کرونا در دستور کار فرمانداری فیروزکوه قرار گرفته است.

مهدی یوسفی جمارانی در گفتگو با ایسنا، گفت: برای کمک به اقشار آسیب دیده در مرحله نخست باید شناسایی آنها به شکلی دقیق انجام شود؛ لذا مدیران با پرهیز از موازی کاری با هدف سرعت بخشیدن  در شناسایی و پالایش اطلاعات اقشار آسیب دیده با جدیت بیشتری باید عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید در جهت کمک رسانی به نیازمندان و حمایت از افرادی که در شرایط کنونی دچار ضرر و زیان شده‌اند، شناسایی و تشکیل بانک اطلاعاتی لازم است.

وی افزود: مدیران  دستگاه‌های اجرایی و حمایتی باید برای دستیابی به فهرست نهایی فارغ از آداب و رسوم اداری با سرعت عمل بیشتری اقدام کنند. در راستای کمک مومنانه مردم در حمایت از اقشار آسیب پذیر، رزمایشی بر مبنای اتحاد و انسجام و همدلی ایجاد شده است که با هماهنگی‌های صورت گرفته با امام جمعه شهرستان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه به منظور متمرکز کردن مسایل اقتصادی با هدف هم افزایی، انسجام و  پرهیز از موازی کاری کلیه اقدامات با محوریت این ستاد انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس با استفاده از همه ظرفیت‌ها می‌توان از کار پراکنده‌ جلوگیری کرد و با یکپارچه سازی فهرست های ادارات مختلف به لیست نهایی دست یافت. قطعا حضور خیرین در پالایش داده‌ها و اطلاعات مربوط به شناسایی افراد نیازمند حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: با محوریت فرمانداری و با حضور نمایندگانی از دفتر امام جمعه، ناحیه مقاومت بسیج، خیرین و تعداد محدودی از ادارات، پایش و شناسایی نهایی انجام خواهد شد تا هر چه سریع‌تر وارد  فاز عملیاتی کمک‌های اقتصادی و معیشتی شویم. دولت در راستای حمایت اقتصادی و معیشتی بسته‌های حمایتی مختلفی را در نظر گرفته است. همچنین تهیه فهرستی از مجموعه مشاغلی که شامل بیمه بیکاری نمی‌شوند در حوزه‌های مختلف صنفی، صنعتی و کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد تا از ظرفیت‌های موجود در سطح ملی برای حمایت از این اقشار بهره بگیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرماندار فیروزکوه استانداري تهران کروناویروس اقشار آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه‌ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند