Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد: بیش از اثر 150 اثر به جشنواره رسانه ای پیپشگیری و مقابله با کرونا به دبیرخانه جشنواره در این اداره کل ارسال شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی با تقدیر از مشارکت خوب اصحاب رسانه استان در جشنواره رسانه‌ای کرونا گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان اصحاب رسانه از اولین روز این بحران در کنار مردم و مسوولان در جهت مقابله و پیشگیری با این ویروس منحوس تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه  اکثریت  آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در هر چهار محور عنوان شده در حد اصول و استاندارهای روز خبری بودند افزود: نگاه حرفه‌ای مجموعه خبرنگاران و رسانه های استان در زمان کرونا  در استان واقعیتی انکارناپذیر بود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه تصریح کرد: این جشنواره در چهار بخش تیتر و خبر،مقاله و گزارش،کلیپ خبری و عکس خبری برگزار شد که خبرنگاران در همه عناوین اعلام شده در فراخوان، تولیدات خبری مطلوبی داشتند.

 پیرسبزی با اعلام اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره پایان یافت خاطرنشان کرد: به زودی داوری آثار دریافت شده انجام و برگزیدگان معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس جشنواره رسانه کرونا پیرسبزی داوری جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد

زهرا آب‌سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایشی طی روز‌های هشتم و نهم اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی و مردمی‌سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه ماست» برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: این استان ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت و در این راستا تلاش شد تا داورانی از جنس هنر و تجربه برای داوری این رقابت‌های هنری انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره؛ عباس پویان، فاطمه برمال و سمیه حسین نژاد به عنوان داوران مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری معرفی کرده است.

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی روز‌های هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین