Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

بررسی‌ها نشان می‌دهد، بیش از 2 میلیون و 500 تن از8 قلم کالا از جمله ذرت، کنجاله و برنج در بندر امام خمینی دپو شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل ازتسنیم ، در روزهای اخیر موضوع رسوب کالاهای اساسی در گمرکات و بنادر کشور به دلایل مختلف در معرض توجه قرار گرفته است.

چندی پیش رئیس جمهور اعلام کرد حدود 4 میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور دپو شده است این درحالی است که اخیرا اعلام شد حدود یک میلیون تن از این اقلام ترخیص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها نشان می دهد،‌ اقلامی مثل گندم، ذرت، جو، دانه‌های روغنی، کنجاله، شکر و برنج در کنار روغن خوراکی در اماکن بندری و پشتیبان بندر امام  خمینی دپو شده است.

بر این اساس در اماکن بندری بر اساس یکی از آخرین گزارش‌ها حدود 190 هزار تن از 4 قلم کالاهای مذکور دپو شده است. بر این مبنا  بیش از  65 هزار تن گندم و حدود 90 هزار تن ذرت در این بندر نگهداری می شود.

 میزان دپوی روغن خوراکی، برنج، شکر و جو در اماکن بندری صفر بوده است. 

از سوی دیگر بیش از 2.5 میلیون تن  از اقلام مذکور در اراضی پشتیبان دپو شده است. بیشترین حجم دپو مربوط به ذرت حدود 1.8 میلیون تن بوده است.میزان دپو کنجاله نیز حدود 400 هزار تن ارزیابی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بندر امام خمینی کالای اساسی رسوب کالا در بنادر دپوی کالا در بنادر دپو شده میلیون تن هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس بزرگ امام خمینی درگذشت

    عصر ایران- خانم معصومه حایری یزدی همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی  و دختر آیت‌الله شیخ مرتضی حایری یزدی صبح امروز ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ خورشیدی در تهران درگذشت.

   وی مادر سید حسین و مریم خمینی بود. حجت‌الاسلام سید حسین خمینی از اوایل دهه ۶۰ عملا از عرصه های رسمی و رسانه‌ای کنار است و خواهر او (نوه امام خمینی) هم در خارج از کشور زندگی می‌کند و به طبابت و کارهای علمی اشتغال دارد و خانواده برای دفن مادر منتظر بازگشت اوست.

   از نکات شگفت‌آور زندگی خانم حایری این که به رغم آن که عروس ارشد امام خمینی و منتسب به یک خاندان بزرگ و مشهور روحانی دیگر هم بود زندگی بسیار عادی و گاه توام با سختی و رنج داشته است.

   او شیفته سید مصطفی خمینی بود و خاطرات هجران او را با اشک بیان می‌کرد و همچون اعضای خانواده امام که آقا مصطفی را «داداش» خطاب می‌کردند او هم عادت کرده بود همسرش را این گونه خطاب کند.

  با این که عروس ارشد امام اهل مصاحبه با رسانه‌ها نبود اما چند سال پیش گفت‌و‌گویی با او در عصر ایران منتشر شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت خصوصا جاهایی که حکایت از نگاه امروزین آقا مصطفی خمینی داشت و تصویر متفاوتی از فرزند فقید امام ترسیم می کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت