Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از اراک، روز گذشته خبری به نقل از معاون سیاسی اجتماعی استانداری مرکزی مبنی بر جعلی بودن مدارک تحصیلی نماینده منتخب مردم تفرش در مجلس یازدهم در فضای مجازی منتشر شد، که این اخبار تایید صلاحیت این نامزد را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

بهروز اکرمی معاون سیاسی اجتماعی استاندار مرکزی روز گذشته در گفت‌وگو با برخی از رسانه‌ها اعلام کرده بود: بنده از صحت جعلی بودن مدرک هیچ اطلاعی نداشته، ولی شورای نگهبان کشور به نقصی در پرونده منتخب مردم شهرستان‌های آشتیان، فراهان و تفرش در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پی برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اعلام کرده بود: منتظر بررسی و نظر نهایی شورای نگهبان و وزارت کشور نسبت به پرونده منتخب مردم شهرستان‌های آشتیان، فراهان و تفرش در یازدهمین مجلس شورای اسلامی هستیم که این کار زمان بر است و هر چه وزارت کشور و شورای نگهبان تصمیم بگیرند، بدان عمل خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی اعلام کرده بود: در صورت تایید شورای نگهبان و وزارت کشور مبنی بر جعلی بودن مدرک تحصیلی منتخب تفرش، آشتیان و فراهان،  امکان برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان‌های آشتیان، فراهان و تفرش وجود دارد ولی منوط به نظر نهایی شورای نگهبان و وزارت کشور مبنی بر برگزاری دور دوم انتخابات است و این انتخابات دور دوم در پایان شهریور پس از بازگشایی مجلس به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک‌آبادی، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی نیز اعلام کرده است: هفته گذشته از سوی امور دانش آموختگان وزارت علوم نامه‌ای به فرمانداری تفرش مبنی بر نامعتبر بودن مدرک منتخب مردم شهرستان‌های آشتیان، تفرش و فراهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فکس شد که رو نوشت این نامه به دفتر آقای حسینی، نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان ارسال شده است به همین خاطر با توجه به اینکه صحت انتخابات در استان مورد تایید قرار گرفته و مرجع رسیدگی به این موضوع شورای نگهبان کشور است، هیات نظارت استان متن نامه فوق را به شورای نگهبان کشور جهت بررسی و رسیدگی گزارش کرده و قرار است شورای نگهبان کشور نظر نهایی را طی هفته‌های آتی اعلام کند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: تا تایید و نظر نهایی شورای نگهبان نمی‌توان بصورت قطعی نامعتبر بودن مدرک تحصیلی منتخب مردم شهرستان های آشتیان، تفرش و فراهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مطرح کرد، شورای نگهبان کشور قرار است مجدد مدرک تحصیلی، فرد مورد نظر به همراه نامه ارسالی که به ظاهر از سوی امور دانشجویی وزارت علوم به دفتر فرمانداری تفرش ارسال شده است، مورد بررسی قرار دهد.
به گزارش فارس سینما کمال‌خانی منتخب مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم بود که حال باید منتظر اعلام نظر شورای نگهبان برای تایید یا رد وی بود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان کشور فراهان و تفرش اعلام کرده وزارت کشور بودن مدرک نظر نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازاتها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

به گزارش تسنیم، با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

کد خبر 848125 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری