Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@18:56:08 GMT

فریبا : باید به سعادتمند یک ماه دیگر فرصت داد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۱۱۶۸

فریبا : باید به سعادتمند یک ماه دیگر فرصت داد

به گزارش ایسکانیوز، بهتاش فریبا در مورد انتشار سند جعلی یک فرد خارج نشین برای پرداخت پول دیاباته و میلیچ گفت: چه بگویم، در طول سال هایی که در فوتبال هستم بارها دیده ام پول کم و زیاد می شود اما هرگز ندیده بودم سند جعلی برای پرداخت پول ارسال شود. این دیگر در تاریخ باشگاه استقلال بی سابقه است و نمی دانم چه چیزی می توان گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد اینکه سعادتمند در تامین منابع مالی ناکام بوده هم گفت: راستش من فکر می کنم یک ماه دیگر هم باید به ایشان زمان داد و اگر نتوانست منابع مالی را فراهم کند آنوقت می شود راحت تر و محکم تر این باره صحبت کند.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه آیا با وجود این مشکلات می توان به موفقیت استقلال خوش بین بود یا نه هم گفت: راستش به نظر مشکل در همه تیم ها وجود دارد و معطوف به استقلال نیست. امروز دیدم آقای حمیداوی گفتند که اگر پرسپولیس پول رضایت نامه یحیی گل محمدی را ندهد این تیم را از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم می کند. من با پرسپولیس کاری ندارم ولی می گویم در حال حاضر شرایط کشور به این صورت است، امیدوارم پیک کرونا رد شود تا بعد بتوانیم در مورد شرایط باشگاه استقلال بهتر صحبت کنیم.

104 / 351 بهتاش فریبا احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال باشگاه استقلال دیاباته میلیچ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بهتاش فریبا احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال باشگاه استقلال دیاباته میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند

آرنه اسلوت به گزینه اصلی لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ تبدیل شده است. این سرمربی هلندی نمی خواهد این فرصت رویایی را از دست بدهد و در تلاش است مسیر انتقال خود به آنفیلد را هموار کند.

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ اسلوت بعد از برتری ۳-۱ فاینورد مقابل گو اهد ایگلز در هفته ۳۱ لیگ هلند گفت: 

لیورپول فرصتی است که هرگز نمی خواهم آن را از دست بدهم. می دانم که فاینورد مجوز خروج من را صادر می کند چون باشگاه به خوبی از اهمیت این پیشنهاد برای من آگاه است؛ لیورپول گامی بلند در دوران مربیگری من محسوب می شود. درحالیکه من اینجا منتظر هستم، دو باشگاه با یکدیگر مذاکره می کنند. از حضور در فاینورد خوشحالم اما لیورپول یک فرصت شگفت انگیز برای من است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند