Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@15:47:14 GMT

تدوین 28 سند استاندارد ملی استان زنجان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۱۵۶۱

تدوین 28 سند استاندارد ملی استان زنجان

داود‌ کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان، با اعلام اینکه؛ در سال 98، تعداد 28 سند استاندارد ملی در این استان تدوین شده است، عنوان کرد: این استانداردهای ملی در زمینه های مختلف فنآوری اطلاعات، انرژی، صنایع شیمیایی و پلیمر، برق و الکترونیک، مکانیک و فلز شناسی، صنایع دستی وگردشگری، خوراک و فرآورده های کشاورزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ داود‌ کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان، با اعلام اینکه؛ در سال 98، تعداد 28 سند استاندارد ملی در این استان  تدوین شده است، عنوان کرد: این استانداردهای ملی در زمینه های مختلف فنآوری اطلاعات، انرژی، صنایع شیمیایی و پلیمر، برق و الکترونیک، مکانیک و فلز شناسی، صنایع دستی وگردشگری، خوراک و فرآورده های کشاورزی بوده است.  

 مدیرکل استاندارد استان زنجان؛ هدف از تدوین این استانداردهای ملی را افزایش کیفیت، ایمنی و امنیت، تسهیل تجارت بین المللی و حمایت از مشتری برشمرد و مشارکت هر چه بیشتر در تدوین استانداردهای ملی را بر اساس ظرفیت های بومی استان، امری ضروری دانست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان مدیرکل استاندارد تدوین 28 سند استانداردهای ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و گردشگری دزفول با استاندار خوزستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: برنامه‌های گردشگری باید به شکل جامع و همراه با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود.

وی بیان کرد: رودخانه‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه گردشگری است و در این خصوص اقدامات زیادی می‌توان انجام داد.

کد خبر 6088702

دیگر خبرها

  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • اهمیت عضویت ایران در کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست