Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی کوهساری ، نماینده منتخب رامیان و آزادشهر در مجلس یازدهم گفت : منافع معادن ذغال سنگ گلستان باید به استان برسد لذا لازم است مدیریت آنها به استان واگذار شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: غلامعلی کوهساری در دیدار نمایندگان منتخب مردم گلستان در مجلس یازدهم با رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ، روسای دستگاههای عضو شورای هم خانواده صنعت ، معدن و تجارت گلستان و نمایندگان واحدهای تولیدی استان در محل سالن جلسات سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ، گفت : از وجود معادن ذغال سنگ در استان تنها اشتغال و حقوق کارگران آنهاست که نصیب استان می شود که آن هم با کلی تاخیر و تعویق همراه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در حال حاضر مدیریت معادن ذغال سنگ استان گلستان در استان همجوار است ، گفت : وقتی که این معادن در استان گلستان واقع شده اند چرا نباید مدیریت آنها در استان باشد و منافع آن عاید استان شود لذا همه مکلفیم برای انتقال مدیریت آنها به استان تلاش کنیم .

کوهساری ادامه داد : با گذشت ۴۱ سال از انقلاب چرا هنوز یک واحد بزرگ و مادر در استان نداریم .

وی افزود : ضرورت دارد برای توسعه استان بدنبال چند طرح اساسی و مهم برای استان باشیم و برای توسعه صادرات با در نظر گرفتن پتانسیلهای کشورهای منطقه و اوراسیا چاره ای اساسی بیندیشیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان معادن ذغال سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست

مهدی زارع خورمیزی رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان تفت گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 

وی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 

زارع خورمیزی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان