Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج فارس، محمدعلی دادور در این باره گفت: فروردین ماه امسال ۶ عرضه موفق در بورس انرژی داشتیم که در پی آن ۱۷ قرارداد بورسی امضا شد.

وی افزود: مجموع تناژ تحویلی در پی این ۱۷ قرارداد، ۶۰۵ هزار تن فرآورده شامل هوی‌اند، نفتای سبک و نفتای میانی بود.

دادور تأکید کرد: عرضه‌ نفتای سبک عرضه‌ای موفق و رکوردی تاریخی در بورس انرژی کشور به حساب می‌آید که در ماه اخیر شرکت نفت ستاره خلیج فارس موفق به ثبت آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تصریح کرد: در حرکتی مبدعانه از سوی شرکت نفت ستاره خلیج فارس بسته‌ای سوختی شامل نفتای سبک، نفتای میانی و برش سنگین تهیه و در بورس عرضه شد که امیدواریم این نوع عرضه در آینده نیز ادامه داشته باشد.

دادور با اشاره به نام‌گذاری امسال و تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد «جهش تولید» در صنعت کشور گفت: به‌رغم ایجاد شرایط ویژه به تبع شیوع ویروس کرونا از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد جهش در تولید استفاده خواهیم کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انرژی خلیج فارس مقام معظم رهبری نفت ویروس شرکت نفت ستاره خلیج فارس نفتای سبک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمای زیبایی از خلیج فارس از ایستگاه فضایی (فیلم) نام خلیج فارس در نقشه های سنگی ۲۰۰۰ ساله رم (فیلم) پوتین هم از واژه خلیج فارس استفاده کرد

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • از باستان‌شناسی خلیج‌فارس غافل مانده‌ایم