Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعتی با اشاره به اهمیت توجه به بهداشت روانی در روزهای خانه نشینی کرونا گفت: کانون فرهنگی هنری شهید آقایی مسابقه انشاء نویسی و نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۴ سال را برگزار می کند.

« علی شریعتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اشاره به اهمیت توجه به بهداشت روانی در روزهای خانه نشینی کرونا گفت: کانون فرهنگی هنری شهید آقایی با همراهی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، مسابقه انشاء نویسی و نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان 4 تا 14 سال را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکانون فرهنگی هنری شهیدآقایی افزود: این برنامه با هدف ایجاد روحیه میان کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است تا در این دوران پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا در این مسابقه فرهنگی شرکت کنند.

شریعتی توضیح داد: محورهای این دوره از مسابقه نقاشی و انشاء نویسی با موضوع کرونا را شکست می دهیم در سه قالب محوری است.

به گفته مدیرکانون فرهنگی هنری شهید آقایی، تعطیلات و حضور در منزل، کتابخوانی و مراقبت های بهداشتی همچنین تشکر از پزشکان و پرستاران از محورهای این دوره از مسابقه فرهنگی است که با همت کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری شهیدآقایی تصریح کرد: مهلت تحویل آثار نیز تا 15 اردیبهشت سال جاری است که علاقمندان باید آثار خود را روی برگه A4 با درج مشخصات روی برگه همراه با فایل ارسالی به شماره بفرستند.

برپایی آئین رسم ابرار با هدف لبیک به رزمایش مواسات و همدلی

مدیرکانون فرهنگی هنری شهیدآقایی در ادامه به برپایی آئین رسم ابرابر با هدف لبیک به رزمایش مواسات و همدلی اشاره کرد و این طرح را یکی از طرح هایی خواند که در ماه رمضان اجرا می شود.

شریعتی مطرح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند: « غفلت از قشرهای نیازمند حمایت به هیچ مورد قبول نیست»، کانون فرهنگی هنری شهید آقایی به سهم خود با اجرای طرحی با عنوان رسم ابرابر در این امر مشارکت می کند.

وی توضح داد: اهداء ۳۰ بسته حمایتی به خانواده های ایتام و نیازمند به ارزش ۳۵۰ هزار تومان در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) میان خانواده ها توزیع می شود که این امر با هدف خدمت رسانی و لبیک به طرح مواسات انجام می شود.

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنترل شیوع کرونا ویروس کرونا ویروس مسابقه انشاء نویسی کودکان و نوجوانان کودکان و نوجوانان انشاء نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»