Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی معرک‌نژاد پخش برنامه زنده سحرگاهی با عنوان «بهشت اجابت» از شبکه استانی اصفهان را یکی از اقدامات مجموعه تخت فولاد در ماه رمضان دانست و اظهار داشت: این برنامه زنده از ساعت ۳:۳۰ بامداد تا اذان صبح، به مدت ۳۰ سحر در ماه مبارک رمضان و از محل مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان پخش می‌شود که علاوه بر شبکه استانی اصفهان به مدت ۱۰ شب از شبکه سراسری شما نیز پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره محتوای این برنامه سحرگاهی گفت: موضوعات محوری این برنامه به صورت متنوع و به‌روز و با رویکرد اقتصادی انتخاب شده است و با توجه به نامگذاری سال ۹۹ به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، الزامات تحقق جهش تولید از دیدگاه فرهنگی و همچنین راه‌های وسعت رزق بررسی می‌شود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد افزود: در همین راستا به مفاهیمی مانند ارتباط با خدا، ارتباط با دیگران، سپاس‌گزاری و شکرگزاری، وفای به عهد، خوش خلقی، دوستی و غیره که منجر به وسعت رزق می‌شود پرداخته خواهد شد.

معرک‌نژاد با بیان اینکه برنامه سحرگاهی «بهشت اجابت» با حضور کارشناس-مهمان اجرا می‌شود، ادامه داد: تواشیح و مناجات در محیط تخت فولاد اصفهان، برگزاری آئین سحوری‌خوانی و بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان اصفهانی جهت احیای این آئین و سنت قدیمی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

وی بیان داشت: داستان‌خوانی بخش دیگری از این برنامه سحرگاهی بوده که هر شب داستان‌های کوتاه از این برنامه با محور برگزاری مسابقه‌ای در فضای مجازی پخش می‌شود.

به گفته وی، معرفی ۳۰ تن از شخصیت‌های مدفون در تخت فولاد در بخش معرفی علمای اصفهان در ۳۰ شب اجرای این برنامه صورت می‌گیرد.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد بیان داشت: بخش کلام بزرگان و مشاهیر حاوی صدای به‌جا مانده مشاهیر مدفون در تخت فولاد، سخن درباره نکات اخلاقی و همچنین خواندن هر شب یک وصیت‌نامه از جمله برنامه‌های برنامه سحرگاهی بهشت اجابت است.

وی تصریح کرد: تمام بخش‌های برنامه سحرگاهی به صورت روزانه در فضای مجازی نیز منتشر می‌شود و سوال مسابقه داستان‌خوانی نیز از محتوای داستان‌های کوتاهی که در برنامه پخش می‌شود در فضای مجازی مطرح خواهد شد و هر روز به سه نفر از برندگان این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.

معرک‌نژاد گفت: در سال‌های گذشته در مناسبت‌های ماه مبارک رمضان مانند شب‌های قدر مراسم احیا در تخت فولاد برگزار می‌شد که امسال تمام این مراسم‌ها به صورت مجازی برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی اصفهان پخش می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اصفهان فضای مجازی فولاد ماه رمضان مقام معظم رهبری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برنامه سحرگاهی بهشت اجابت پخش می شود تخت فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس و تقدیر از برگزیدگان جشنواره کیش بهشت خانواده برگزار شد.

فاطمه حسینی از بندرعباس، مرتضی رحمتی از تهران و مهدی قنواتی از اهواز در بخش طراحی پوستر عناوین اول تا سوم بخش جوایز ملی را کسب کردند.

نگین استادی نیز جایزه بخش ویژه آزاد را کسب کرد و در بخش ویژه کیشوندی نیز عاطفه چراغ چشم دیپلم افتخار دریافت کرد.

هیات داوران در بخش فیلم ۱۰۰ ثانیه ای هیچ اثری را برای کسب رتبه نخست اعلام نکردند.

آیدا حافظی از تهران مقام دوم و سمیه محمدی از کیش و علی اشرف از تهران نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.

حسن جمشیدی از تهران در بخش ویژه آزاد و مهدی کشتکار نیز در بخش ویژه کیشوندی دیپلم افتخار را کسب کردند.

سید حسن حسینی از تهران، علی خوانین از شیراز و امیر عنایتی از تهران عناوین اول تا سوم بخش عکس را در حوزه جوایز ملی کسب کردند.

امین رحمانی از تاکستان در بخش ویژه آزاد و جابر غلامی نیز در بخش ویژه کیشوندی تندیس و دیپلم افتخار جشنواره را دریافت کردند.

امین رحمانی از تاکستان، وجیهه شکاری آذر و محمود خاکباز از کیش نیز در بخش عکس موبایلی دیپلم افتخار دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند