Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@03:32:27 GMT

«حکایت‌های کمال» به شبکه نمایش خانگی می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۴۲۲۷

«حکایت‌های کمال» به شبکه نمایش خانگی می‌رود؟

پروسه تولید فصل دوم از سریال تلویزیونی «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی همچنان در مرحله ابتدایی نگارش فیلمنامه باقی مانده و به دلیل برخی مشکلات، امکان ساخت و عرضه آن در شبکه نمایش خانگی نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، روند ساخت سری‌های چندگانه از سریال‌های موفق و پربیننده تلویزیون طی این سال‌ها شکل جدی‌تری به خود گرفته و همچنان هم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حکایت‌های کمال» یکی از این سریال‌هاست که در زمان پخش توانست به دلیل قصه و ساختار خوب خود، مورد رضایت مخاطبان و مدیران سیما نیز قرار بگیرد تا به شکل جدی‌تر وارد پروسه تولید فصل بعدی شود.

این سریال آبان و آذرماه سال گذشته در کنداکتور شبکه دو سیما قرار گرفت و در فصل نخست با 31 قسمت روی آنتن رفت. گروه بلافاصله نیز طرح مقدماتی فیلمنامه آن را در دستور نگارش گذاشتند تا با حفظ تیم سری نخست، دوباره با یک قصه اقتباسی به پخش در سال 99 برسد.

در حال حضور تیم نویسندگی «حکایت‌های کمال» مشغول نگارش این سریال اپیزودوار  براساس کتاب داستانی محمد میرکیانی هستند و هنوز به فیلمنامه کاملی از آن نرسیده‌اند.

طرح ساخت این سریال از ابتدا در دو فصل و حتی برای ساخت در 150 قسمت پی‌ریزی شده بود تا اینگونه تولید فصل دوم بلافاصله پس از پخش سری نخست «حکایت‌های کمال» آغاز شود. با این حال این پروسه متوقف ماند آنچنان که به دلیل برخی مشکلات، زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال ساخت و عرضه این سریال حتی برای عرضه در شبکه نمایش خانگی شنیده می‌شود! تصویربرداری این فصل همانند فصل قبلی در شهرک سینمایی غزالی مقابل دوربین می‌رود.

«حکایت‌های کمال» که روایتی برگرفته از فضاسازی دوران چهل دارد، در زمان پخش از تلویزیون توانست اقبال مخاطبان را خود ببینید و رضایت بالای آنها را موجب شد.

درحال حاضر هرچند بواسطه شیوع کرونا و تعطیلی پروژه‌های روتین سریال‌سازی متوقف مانده است، اما باید دید بعد از رسیدن به شرایط نسبی، صاحبان این سریال و مدیران سیما با تولید و عرضه این سریال در شبکه نمایش خانگی موافقت خواهند کرد یا سرمایه‌گذاری برای ساخت دوم آن را در دستور کار خواهند گذاشت؟

گفتنی است؛ «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی و تهیه‌کنندگی محسن شایانفر  روایتی از دهه ۴۰ است و اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می‌شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است.

در فصل نخست محمود پاک نیت، شهره لرستانی، میرطاهر مظلومی، نگارعابدی، فلورنظری، علی مسلمی، محمدرضاشیرخانلو، کاظم هژیرآزاد، شهرام عبدلی، سیروس میمنت، شهین تسلیمی و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر جلوی دوربین این سریال اپیزودیک رفتند و قرار بود با حفظ قصه اصلی، بازیگران جدیدی در فصل‌های بعدی به آن اضافه شوند.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: تلویزیون شبکه نمایش خانگی سریال ایرانی سریال حکایت های کمال شبکه نمایش خانگی حکایت های کمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد

پلتفرم «فیلیمو» با گذشت دو روز از ابلاغیه شورای مجوز ساترا مبنی بر ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» به پخش این سریال ادامه می‌داد که سر انجام شامگاه ۱۰ اردیبهشت پخش این سریال را متوقف و از خروجی خود حذف کرد.

به گزارش برنا؛ شب گذشته ۱۰ اردیبشهت ماه «فیلیمو» دو روز بعد از ابلاغ نظر شورای صدور مجوز ساترا در خصوص ممنوعیت پخش «حشاشین» از سکو‌های نمایش خانگی ایران، «فیلیمو» هم این سریال را از روی خروجی خود حذف کرد.   ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در سکو‌های شبکه خانگی  معاون امور کاربران و تنظیم گری ساترا ضمن تائید خبر ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در سکو‌های شبکه خانگی، اظهارداشت: پخش سریال های خارجی در پلتفرهای داخلی پس از انتشار مورد بررسی قرار می‌گیرند و اصطلاحا سریالهای خارجی مشمول ممیزی پسینی هستند، به همین دلیل انتشار سریال مصری «حشاشین» از امروز توسط معاونت پایش و نظارت ساترا بر اساس رای و نظر شورای صدور مجوز ساترا ممنوع اعلام شد.    محمدصادق افراسیابی در خصوص دلایل ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در شبکه های خانگی داخلی، گفت: پخش این سریال به دلیل تحریف وقایع تاریخی و نشان دادن چهره‌ای نادرست از ایرانی ها از سوی ساترا ممنوع اعلام شد.   گفتنی است کانال اطلاع رسانی ساترا در پیام رسان داخلی به نقل از مهدی سیفی مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا نوشت: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» (The Assassins)، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نیست.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!
  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکو‌های ایرانی
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی 
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد