Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی به نمایندگی از نماینده ولی فقیه در استان از فعالیت‌های سازمان مپ شهرداری مشهد تقدیر کرد.

به گزارش قدس آنلاین، در پی شیوع بیماری کرونا سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد به‌صورت شبانه روز در بحث مدیریت پسماندها اعم از عادی و بیمارستانی، ضایعات ساختمانی، رفت و روب شهری و ضدعفونی معابر شهری فعال بود، به همین دلیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به نمایندگی از نماینده ولی فقیه در استان از این فعالیت‌ها تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، ابوالفضل کریمیان، مدیرعامل سازمان مپ شهرداری مشهد به‌صورت اجمالی به فعالیت‌ها و گستردگی کاری این سازمان اشاره کرد و گفت: تنوع کاری در این مجموع بسیار بالا است. جمع‌آوری پسماند خشک به روش‌های مختلف از مبدا تا جمع‌آوری نخاله و ضایعات ساختمانی و همچنین دفن پسماندهای بیمارستانی و حوزه ماشین آلات خدمات شهری تنها قسمتی از فعالیت‌های این سازمان است.
وی افزود: همزمان با شیوع بیماری کرونا که بسیاری از سازمان‌ها و نهادها تعطیل و فعالیت نداشته‌اند و پرسنل این مجموعه به‌صورت شبانه‌روزی در راستای سلامت و بهداشت عمومی جامعه فعالیت خود را دو چندان کرده‌اند.
گفتنی است در پی بازدید دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به همراه هیات همراه به نمایندگی از نماینده ولی فقیه در استان، لوح تقدیر و تندیس خدمت جهادی به مدیر عامل سازمان مپ تقدیم شد.
منبع: شهرداری مشهد

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرداری مشهد امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد سازمان مپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به گزارش ۳۷۱ هزار مورد حیوان گزیدگی کشور در سال گذشته گفت: در این مدت ۲۰ هزار و ۵۶۹ مورد حیوان گزیدگی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ثبت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، زهرا نهبندانی گفت: 80 درصد این حیوان گزیدگی‌ها توسط سگها اتفاق افتاده و 15درصد این گزش‌ها معادل 2145 مورد حیوان گزیدگی توسط سگهای ولگرد در دانشگاه علوم پزشکی مشهد رخ داده که 1063 مورد آن در شهر مشهد بوده است.

وی با اشاره به اینکه گزش توسط سگ‌های ولگرد بیشتر در حاشیه شهر و روستاها و شهرک‌های اطراف مشهد اتفاق افتاده است، تصریح کرد: 50 درصد گزش توسط سگ‌های ولگرد در افراد زیر 15 سال گزارش شده است.

 نهبندانی با اشاره به اینکه در سال گذشته در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موردی از مرگ هاری انسانی نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: تعداد موارد حیوان گزیدگی در سال 1402 نسبت به سال 1401 حدود 4500 مورد افزایش داشت، اما تعداد گزش با سگ‌های ولگرد تغییر نکرده است.

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه تاکید کرد: مهمترین اقدام در هنگام رویارویی با سگ‌های ولگرد سعی در دوری و عدم مزاحمت برای آنها است و لازم است با سامانه 137تماس گرفته و حضور سگ‌های ولگرد گزارش شود.

وی افزود: در صورت بروز حیوان گزیدگی برای اقدامات درمانی و پیشگیری از ابتلا به هاری لازم است افراد هر چه سریع‌تر  به نزدیکترین مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور