Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@13:17:12 GMT

اعلام قیمت زولبیا، بامیه، آش و حلیم در رباط کریم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۴۵۱۰

اعلام قیمت زولبیا، بامیه، آش و حلیم در رباط کریم

سرپرست فرمانداری رباط کریم از اعلام نرخ مصوب اقلام مصرفی ماه مبارک رمضان با عمل به آیین نامه های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ منصور سالکی در خصوص نرخ مصوب زولبیا، بامیه، آش و حلیم در ماه بندگی خدا بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، برای هر کیلو زولیبا و بامیه با احتساب وزن جعبه، قیمت ۲3 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین هر کیلو آش با قیمت تمام شده 18 هزار تومان و حلیم 21 هزار تومان در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان رباط کریم در خصوص افزایش قیمت زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته، عنوان کرد: با توجه به این که نرخ مواد اولیه هزینه های تولید قنادان نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته، طبق روال سنوات گذشته، در سال جاری نیز، قیمت زولبیا و بامیه با توجه به قیمت مواد اولیه با افزایش قیمت روبرو شد.

وی با اشاره به زمان فعالیت واحد‌های صنفی عرضه کننده اقلام مذکور افزود: هم چنان اصناف پر خطر و کسبه ای که فاقد ثبت نام در سامانه سلامت هستند اجازه فعالیت ندارند و تنها اصناف و مشاغل مجاز با دارا بودن بارکد بهداشتی و نصب آن در محل کسب خود می توانند به صورت بیرون بر به شهروندان خدمات ارائه دهند.

سالکی در ادامه از مردم خواست برای رعایت اصول بهداشتی، مواد غذایی مورد نیاز خود را از واحد‌های صنفی مجاز بخرند و افزود: با توجه به اپیدمی شدن ویروس کرونا، الزام است عرضه این محصول با رعایت پروتکل‌هایی بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت پذیرد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و بهداشتی و عرضه بیش از قیمت های مصوب، شکایت خود را به اتحادیه دارندگان نان و شیرینی به شماره تماس: 56439380 و یا سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رباط کریم اعلام قیمت زولبیا بامیه آش و حلیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: قیمت لوازم خانگی افزایشی شد؟

اما محمود سیجانی، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

کد خبر: 1228356 برچسب‌ها لوازم خانگی

دیگر خبرها

  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • پیش‌بینی قیمت ارز و نرخ تورم در سال ۱۴۰۳ | وضعیت رشد اقتصادی به کدام سو؟
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • دستگاه بلوک زنی
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری