Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@11:23:53 GMT

مسدود شدن مسیر ارتباطی 2 روستای شاهین‌دژ بر اثر ریزش کوه

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۴۵۱۹

به گزارش ایلنا، کاظم پاشایی دراین باره اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای «عقربلو» و «قدیم»، ماموران راهداری به همراه یک‌دستگاه لودر به این منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این مسیر به علت پایین آمدن چند قطعه سنگ بزرگ بر اثر برخورد صاعقه با کوه مسدود شده است و در سایه تلاش راهدارای و جابه‌جایی سنگ‌های کوچک، این راه روستایی به صورت موقت و کنارگذر بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: حرکت و جابجایی چند تکه سنگ بزرگ نیز به علت حجم عظیم آنها با استفاده از دستگاه لودر امکانپذیر نیست و در این ارتباط با برآورد میزان خسارت وارده، استفاده از یک‌دستگاه بیل مکانیکی برای بازگشایی کامل مسیر درخواست شده است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شاهین‌دژ اظهار داشت: روستاییان این محور تا اطلاع ثانوی و بازگشایی کامل مسیر در هنگام تردد از این مکان احتیاط لازم را رعایت کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل جاده مسدود پاشایی ریزش کوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم

به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی به ۵۰ روستا مسدود شد. 

صادق دادالله‌پور معاون عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.ن عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری