Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@20:53:42 GMT

اجاره بهای ۲۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ری بخشیده شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۵۳۶۵

اجاره بهای ۲۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ری بخشیده شد

مهدی صداقت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اجاره بهای سه ماه این ۲۷ باشگاه دولتی در حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که به دلیل حمایت از باشگاه داران طی ایام شیوع کرونا مورد بخشودگی قرار گرفت.

این مسئول اضافه کرد: در صورت تداوم شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه های ورزشی امکان تمدید این بخشودگی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صداقت با بیان اینکه بسیاری از باشگاه داران این شهرستان درآمدی غیر از فعالیت باشگاهی ندارند، تصریح کرد: باشگاه داران به لحاظ کسب درآمد با مشکل جدی مواجه هستند و به حتم روزهای سختی را پیش روی داشته و در تامین هزینه های روزمره زندگی به مشکل برخورده اند.

وی از موجرانی که با عدم دریافت اجاره بهای باشگاه داران در چنین روزهای سخت، حمایت و یاری می کنند قدردانی کرد و افزود: هرچند با تعطیلی باشگاه های بدنسازی شهرستان ری، باشگاه داران از لحاظ کسب درآمد متضرر شده اند اما با تعطیل کردن باشگاه ها، سهم خود را در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ایفا می کنند که هرگز این اقدام ارزشمند، فراموش نخواهد شد.

صداقت در ادامه با بیان اینکه مردم شهرستان ری همیشه در کارهای خیر و خداپسندانه پیشرو و پیشتاز بوده اند، ابراز کرد: از مردم این شهرستان تقاضا داریم به پویش بزرگ و همگانی بخشودگی اجاره بهای صنوف و اماکن کسب بپیوندند تا بخشی از آلام و مشکلات مردم در شرایط شیوع کرونا التیام یابد.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری تصریح کرد: این حرکت زیبا و انسان دوستانه که موجران را ترغیب به عدم اخذ اجاره بها در این روزهای حساس و سخت می کند واقعا قابل ستایش است و امیدواریم با رعایت مسایل بهداشتی و عمل به توصیه ها و هشدارهای ارایه شده، از این بحران نیز به سلامت عبور کنیم.  

به گزارش ایرنا،شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان دارای ۶۰ هیات ورزشی می باشد همچنین ورزشکاران ری به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک کشور را کسب کرده اند، به همین دلیل شهرستان ری را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا المپیک جنوب استان تهران درآمد مشکلات مردم ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی باشگاه داران شهرستان ری اجاره بهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی