Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:39:22 GMT

برنامه پنجساله جهش تولید در مازندران طراحی شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۵۵۰۰

برنامه پنجساله جهش تولید در مازندران طراحی شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان پیش ازظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که به منظور بحث و بررسی در خصوص برنامه جهش تولید دستگاه‌های اجرایی و پروژه‌های پیشران توسعه برگزار شد، گفت: جهش تولید نیازمند برنامه عملیاتی زمان بندی شده دقیق است که در آن وضع موجود و رقم حال، وضع مطلوب و رقم هدف گذاری شده، منابع مالی، نیروی انسانی، مزیت‌ها، موانع تحقق برنامه و راهبردهای رفع آن، روند کار و فرآیندها کاملاً مشخص شده باشد تا قابل عمل، ارزیابی و نظارت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار با بیان اینکه پیشبرد امور و ارتقا تولید در بسیاری از کارها نیازمند اعتبار صرف نیست، افزود: جهش تولید در برخی حوزه‌ها؛ در گرو اصلاح روش‌هایی است که افزایش تولید را تسریع نماید.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه در کنار برنامه‌ای برای تحقق شعار سال، باید برنامه ۲ ساله و ۵ ساله برای جهش تولید در طول زمان ارائه شود، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی با کار تخصصی در قالب کمیته کاری با همکاری متخصصین و صاحب نظران، رویه‌های علمی و کمی و دقیق جهش تولید را ترسیم کند.

حسین زادگان تاکید کرد: جهش تولید باید در بخش‌های اولویت دار استان مثل کشاورزی، شیلات، دامپروری و طیور، گل و گیاه و … اتفاق افتد و در دیگر بخش‌ها نیز برنامه ریزی لازم برای رشد و اعتلای اقتصادی انجام شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه به دلیل تحریم‌ها، محدودیت‌هایی برای صادرات از طریق جنوب ایجاد شده است، گفت: مازندران ظرفیت بالایی برای صادرات بویژه تجارت و بازرگانی دارد و یکی از برنامه‌های جهش اقتصادی، استفاده از ظرفیت کشورهای cis و خصوصاً تعرفه ترجیحی کشورهای اوراسیا برای صادرات است.

حسین زادگان ادامه داد: با توجه به رابطه مطلوب با کشورهایcis و هماهنگی‌های بین المللی که در این راستا صورت گرفته و امکانات زیرساختی خوبی نظیر بنادر، تجار مازندرانی و ایرانی از این فرصت بهره گیری کنند.

کد خبر 4909239

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران شورای برنامه ریزی ویروس کرونا بوشهر شیراز ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ایلام قزوین کمک به نیازمندان بیرجند ستاد مقابله با کرونا شهرکرد بارش باران جهش تولید گرگان جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی

به گزارش خبرگزاری مهر، اردوی تیم فوتبال جوانان زیر ۲۰ سال ایران در کرج طبق برنامه از پیش تعیین شده کادر فنی و اجرایی این تیم در حال برگزاری است.

شاگردان حسین عبدی در این اردو موظف به اجرای دقیق و صحیح تمرینات مد نظر کادر فنی هستند. مربیان نیز در این اردوی شبانه روزی تمام فعالیت‌های بازیکنان حاضر در این مرحله را بررسی می‌کنند.

شایان ذکر است اردوی تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی‌های مربیان این تیم طبق برنامه کاملاً مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6096595

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • سرمایه گذاری مشترک آمریکا و ژاپن برای رهگیری موشک‌های مافوق صوت
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره