Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۰ بسته معیشتی شامل هدیه نقدی و مواد غذایی بین نیازمندان این استان به همت تیپ ۵۵ هوابرد ارتش شیراز توزیع شد.

قباد مبشری در نشست اهداء بسته‌های معیشتی به نیازمندان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، افزود: امید است به یاری خداوند و با عنایتی که حضرت حق خواهند داشت و با کمک‌های خیران و نیکوکاران در این ماه مبارک از این معضلی که در این روزها گریبان گیر جامعه ما شده است به‌درستی عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است جهت توجه به نیازمندان و گرفتاران به‌ویژه در این ایامی که کشور گرفتار ویروس کرونا شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه در حال حاضر ۴۳ هزار خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برخوردارند، خاطرنشان کرد: جامعه هدف این نهاد ایتام، زنان سرپرست خانوار، افراد ازکارافتاده و اقشار نیازمند دیگر هستند که از طرف این نهاد و با مشارکت خیران و نیکوکاران حمایت می‌شوند.

مبشری با اشاره به اینکه کمیته امداد در این سال‌ها به برکت نظام جمهوری اسلامی اقدامات مؤثری جهت رفع محرومیت انجام داده است، گفت: بخش زیادی از اعتبارات کمیته امداد از طریق مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود که در این خصوص در سال گذشته ۳۰ میلیارد تومان از این طریق جمع‌آوری و بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی به بسته‌های حمایتی تیپ ۵۵ هوابُرد ارتش شیراز اشاره و بیان کرد: تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی با توجه به حلول ماه رمضان و در قالب رزمایش ملی بخشش ایرانیان و اطعام مهدوی توسط این تیپ برای نیازمندان این نهاد تدارک دیده‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه حمایت از خانوارهای نیازمند استان که براثر شیوع بیماری کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند، هدف اصلی این اقدام است اظهار کرد: ارزش هرکدام از این بسته‌های معیشتی ۵۰۰ هزار تومان بوده که شامل هدیه نقدی و مواد غذایی است که به خانوارهای نیازمند اهداء می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، مبشری ضمن دعوت از خیران برای کمک به نیازمندان در قالب رزمایش بخشش ایرانیان، بیان کرد: در ماه رمضان امسال بسته‌های معیشتی شامل هدیه نقدی و مواد غذایی از طرف کمیته امداد استان و با مشارکت خیران تهیه و بین مددجویان نیازمند توزیع می‌شود.

گفتنی است که تعدادی از بسته‌های معیشتی اهدایی تیپ ۵۵ هوابرد ارتش شیراز، به‌طور نمادین با حضور جمعی از مسئولان اجرایی استان و برخی فرماندهان تیپ، به چند خانوار نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بسته های معیشتی ارتش شیراز تیپ ۵۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی