Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@11:05:49 GMT

تمرین دادن مسی با هیچ چیز قابل مقایسه نیست

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۵۸۰۰

تمرین دادن مسی با هیچ چیز قابل مقایسه نیست

سرمربی سابق بارسلونا از اینکه دو سال و نیم وظیفه هدایت مسی را برعهده داشت، احساس غرور می کند.

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده تابستان 2017 بود که جانشین لوئیس انریکه در بارسلونا شد. او تا ژانویه 2020 این سمت را برعهده داشت تا اینکه پس از ناکامی در سوپرکاپ اسپانیا برکنار شد و کیکه ستین جای او را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والورده توانست بارسا را دو بار قهرمان لالیگا کند اما شکست های عجیب و تحقیرآمیز در لیگ قهرمانان، برای او تاوانی سنگین در پی داشت.

 

 

 

 

والورده در مورد تجربه هدایت بارسا گفت:«خیلی از مربیان شانس این را ندارند تا هدایت مسی را بر عهده داشته باشند. شما نمی توانید هیچ چیز را با تمرین دادن بازیکنی مثلا مسی قیاس کنید. بسیار سخت است که بخواهید از مسی چیزی بخواهید. چون او در تمرینات حتی کارهایی انجام می دهد که تاکنون ندیده اید. هدایت مسی ساده ترین کار است چون همه چیز را می داند.»

 

والورده ادامه داد:« مسی بسیار جاه طلب است و این باعث می شود تا دیگران در باشگاه نیز احساس وظیفه بزرگی داشته باشند. او این حس را به تمام اطرافیانش منتقل می کند. مسی باعث می شود هم تیمی هایش در بالاترین سطح بازی کنند. تماشای بازی های او از راه دور یک چیز است و نزدیک بودن به او یک چیز دیگر. مسی همیشه شما را تحت تاثیر قرار می دهد.»

 

 

بارسلونا لیونل مسی ارنستو والورده (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی ارنستو والورده سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال پیش از دیدار حساس روز چهارشنبه برابر تراکتور ادامه دارد. آبی پوشان خود را برای یکی از حساس ترین بازی های باقیمانده در هفته های پایانی لیگ برتر آماده می کنند و باید فردا عازم تبریز شوند.

اما تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت که حضور او در کمپ مرحوم حجازی و حمایت از تیم نکونام کمی دور از ذهن و غیرمنتظره بود.

پیش از این و زمانی که محمود فکری هدایت استقلال را در لیگ بیستم برعهده داشت، پس از شکست آبی ها برابر فولادی که هدایتش برعهده نکونام بود، ویدیویی از سرمربی سابق استقلال منتشر کرد که واکنش های گسترده ای را به همراه داشت.

آن ویدیو زمینه ساز اختلاف عمیقی میان فکری و نکونام بود تا جایی که کار به انجام مصاحبه و واکنش های میان آنها کشیده شد. با وجود تقابل این دو در استقلال و هوادار که در دور رفت امسال رخ داد، اما مشخص بود که دلخوری ایجاد شده سر این موضوع پابرجاست.

با این حال، حضور فکری در تمرین امروز استقلال جهت حمایت از شاگردان نکونام نشان داد که آنها اختلافات قدیمی را کاملا کنار گذاشته اند و اکنون هر دو امیدوار به قهرمانی استقلال هستند.

رسانه رسمی آبی ها نیز با انتشار تصویری از فکری و نکونام نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. او با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

دیگر خبرها

  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد