Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهادگران دانشجوی گروه جهادی عبدالمهدی کاظمی بسته‌های بهداشتی و اقلام غذایی را در مناطق کم برخوردار بویین و میاندشت اصفهان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه جهادی دانشجویی عبدالمهدی کاظمی در راستای مقابله با کرونا و کمک مؤمنانه، بسته‌های بهداشتی شامل ماسک پارچه ای، دستکش، مواد ضدعفونی کننده برای خانواده‌های کم بضاعت تهیه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گروه جهادی در کنار بسته‌های بهداشتی، با حمایت خیرین اصفهانی موفق شدند بسته‌های حمایتی شامل برنج، رب، روغن، تن ماهی و مرغ نیز بسته بندی و به خانواده‌های کم برخوردار تحویل داده شد.

این اقلام در شهرستان‌های بویین و میاندشت و در روستا‌های هندوکش، بتلیجه، دره سوخته، نوغان، هلاغره و قلعه بهمن توزیع شد.

گفتنی است، این گروه جهادی حدود ۵ سال است در روستا‌های منطقه کرچمبو شمالی واقع در شهرستان بویین و میاندشت که روستا‌های ذکر شده را شامل می‌شود مشغول به فعالیت جهادی است و به عنوان منطقه هدف برای این گروه محسوب می‌شود به همین دلیل با پشتوانه آگاهی لازم از وضعیت مردم روستا‌ها این اقلام به افرادی تعلق گرفت که مستحق این اقلام بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جهادگران دانشجو بسیج دانشجویی اصفهان کمک مومنانه مقابله با کرونا بسته های بهداشتی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم

کمیل پرناک گفت: این اقلام شامل؛ پتو، موکت، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته، انواع کنسرو و چراغ والور است که با توجه به شرایط آنان ورفع نیازهای اولیه این جمعیت توزیع شده است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گیلان افزود: توزیع اقدام زیستی مورد نیاز بین خانواده‌های حادثه دیده از حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد و به خانوارهای جامانده با تایید فرمانداری این شهرستان ارائه می‌شود.

پرناک با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی؛ آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوارها توزیع شده‌است، افزود: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفرو استفاده از مهمانسراهای روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: سه تیم امدادی در لحظات نخست حریق در منطقه حضور یافتند و ضمن کنترل ۱۰ مورد فشار خون، حمایت های روانی را انجام دادند و از صبح حادثه (پنجشنبه گذشته) ۶۰ نفر در قالب ۱۲ تیم امدادی و عملیاتی پنج نفره با ۱۰ خودروی امدادی، ۲ خودروی کامیونت و یک دستگاه مینی بوس برای فراهم کردن اماکن اسکان اضطراری از شهرستان شفت، فومن و رشت حضور یافتند.

آتش سوزی بامداد پنجشنبه گذشته در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان که ۴۰ ساختمان شامل بیش از ۱۲۰ واحد مسکونی و غیره را در برگرفت، خسارت جانی نداشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت