Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی شیری در گفت‌وگو با اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص احتمال شروع بازی‌های لیگ برتر در خرداد ماه و اینکه توقف رخ داده در لیگ برتر چقدر می‌تواند در عملکرد پرسپولیس تاثیرگذار باشد، گفت: به هر حال باید پذیرفت که تعطیلی ناخواسته لیگ برتر در عملکرد پرسپولیس تاثیر منفی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما چند وقتی است که از تمرینات گروهی دور هستیم و با شروع تمرینات باید دوباره به شرایط ایده‌آل برگردیم. خوشبختانه تا قبل از تعطیلی لیگ، نتایج خیلی خوبی گرفتیم و به نظرم نیاز به زمان خواهیم داشت تا بتوانیم دوباره نتایج خوب خود را تکرار کنیم.

وی ادامه داد: ما در پرسپولیس همانند سایر تیم‌ها نیاز به زمان داریم تا به شرایط خوب بدنی برسیم. البته شاید با شروع دوباره لیگ برتر در یکی دو هفته به آن چیزی که مدنظر ماست نرسیم اما خیلی زود به شرایط خوبی که داشتیم خواهیم رسید. به هر حال ما پرسپولیس هستیم و هر زمان که لیگ برتر آغاز شود برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد تا هواداران را شاد کنیم.

مدافع تیم پرسپولیس در مورد شایعه وصل شدن لیگ برتر فعلی به فصل آینده که مطرح شده اظهار داشت: خیلی بعید می‌دانم که چنین اتفاقی رخ بدهد. من هم تا به حال چنین چیزی در دنیای فوتبال ندیدم و به نظر من که امکان پذیر نیست. به هر حال هر باشگاهی نیاز به زمانی برای نقل و انتقالات، مسائل اداری و مالی دارد. به همین خاطر بعید است که بخواهند لیگ امسال را به لیگ فصل بعد متصل کنند.

شیری در خصوص آغاز بازی‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و اینکه فشردگی بازی‌ها به ضرر پرسپولیس خواهد بود تصریح کرد: متاسفانه در بازی‌های آسیایی همواره به ضرر پرسپولیس و حتی سایر تیم‌های ایرانی سوت زده شده و شرایط به ضرر ما بوده است. امیدوارم عدالت بین تیم‌های ایرانی و سایر کشورها برقرار شود. خوشبختانه پرسپولیس بازیکنان باتجربه و بزرگی دارد و سعی خواهیم کرد که بهترین نتایج را در هر تورنمنتی به دست بیاوریم.

104 / 351 مهدی شیری پرسپولیس تعطیلی لیگ جام حذفی لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مهدی شیری پرسپولیس تعطیلی لیگ جام حذفی لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • خلاصه بازی پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (لیگ برتر ایران - 1402/1403)
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند