Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@11:23:59 GMT

تیم منتخب تاریخ فوتبال از نگاه اریک کانتونا (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۶۱۰۸

تیم منتخب تاریخ فوتبال از نگاه اریک کانتونا (عکس)

فقط نام یک بازیکن فرانسوی، در تیم منتخب تاریخ فوتبال از نگاه اریک کانتونا دیده می شود.

طرفداری- اریک کانتونا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال فرانسه و باشگاه منچستریونایتد، تیم منتخب تاریخ فوتبال را از منظر خود انتخاب کرده که نکات جالب توجهی در آن دیده می شود.

به گزارش گلوب ساکر، تیم منتخب تاریخ فوتبال از نگاه اریک کانتونا به شرح ذیل است:

رنه هیگوئیتا، فرانتس بکن باوئر، پائولو مالدینی، جونیور، ژاوی، یوهان کرایوف، دیگو مارادونا، زین الدین زیدان، لیونل مسی، آلفردو دی استفانو، پله

نام سه بازیکن آرژانتینی، دو بازیکن برزیلی، یک بازیکن آلمانی، یک بازیکن ایتالیایی، یک بازیکن هلندی، یک بازیکن فرانسوی، یک بازیکن اسپانیایی و یک بازیکن کلمبیایی در تیم منتخب تاریخ فوتبال از نگاه اریک کانتونا دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور رنه هیگوئیتا دروازه بان مطرح و جنجالی فوتبال کلمبیا درون دروازه، با وجود بزرگانی همچون لو یاشین، دینو زوف، سپ مایر، گوردون بنکس، جانلوییجی بوفون، مانوئل نویر، ایکر کاسیاس، اولیور کان و هم تیمی سابق کانتوتا یعنی پیتر اشمایکل، جالب ترین نکته این تیم است.

همچنین از هموطنان کانتونا فقط نام زین الدین زیدان دیده می شود و حتی خبری از میشل پلاتینی نیست. حضور لیونل مسی و غیبت کریستیانو رونالدو از دیگر نکات جالب این لیست است و کاپیتان بلوگرانا تنها بازیکن شاغل حال حاضر دنیای فوتبال در تیم منتخب کانتونا است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دیده می شود یک بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!

به گزارش "ورزش سه"، در آن زمان رضا عنایتی به پاسخ برنخاست، اما در پایان مرحله مقدماتی تورنمنت امیدهای آسیا در ازبکستان که ایران به واسطه دریافت کارت زرد بیشتر از دور مسابقات کنار رفت، این انتقاد مجددا به کادر تیم ملی وارد شد که چرا از عنایتی برای این پست استفاده کرده‌اند.

ماجرا تا آنجا پیش رفت که به نظر می‌رسید آقای گل فوتبال ایران تبدیل به یک مربی تاریخ مصرف گذشته در فوتبال ایران بشود، اما او در بازگشت به رقابت‌های باشگاهی با پیکان، این تیم بحران‌زده را از انتهای جدول بیرون آورد و با ارائه نمایش‌های قدرتمندانه به صورت کامل از خود اعاده حیثیت کرد.

عنایتی که حالا با افزایش سن عینک هم می‌زند و تیپ متفاوتی نسبت به گذشته دارد، دیروز در فرودگاه پیش از مسابقه حساس حذفی تیمش مقابل مس رفسنجان محرم نویدکیا را دید تا با هم خوش و بشی طولانی داشته باشند. این دو در سپاهان و در یکی از فصول منجر به قهرمانی با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند، اگرچه هویت عنایتی بیشتر با آبی‌ها تعریف شده است.

این مربیان می‌توانند در تیم منتخب تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران جای خاصی داشته باشند؛ یکی به عنوان بهترین هافبک و دیگری به عنوان بهترین گلزن که روی دستشان نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • نزدیکی نگاه به حجاب در اسلام و مسیحیت
  • فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست