Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال خطر رانش کوه و وقوع فاجعه در روستای حسین آباد شهرستان مارگون وجود دارد که از هم اکنون ستاد مدیریت بحران باید به‌فکر چاره اندیشی باشد. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، بخشی از کوه بالا دست روستای 5 خانواری حسین آباد شهرستان مارگون جدا شده و بدون شک به مرور زمان و یا در صورت وقوع یک زلزله باید شاهد فاجعه در این روستا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان سردسیری مارگون از جمله مناطق خوش آب و هوا با میانگین بارندگی بیش از 800 میلی متر در سال بوده که بدون شک این وضعیت در رانش کوه و سقوط سنگ بزرگ بالای دست روستای حسین آباد موثر خواهد بود و از هم اکنون باید ستاد مدیریت بحران با کمک دیگر دستگاه‌های متولی امر از جمله بنیاد مسکن تدبیری کنند.

سید فاضل پورخسرو در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: تاکنون در این زمینه گزارشی از طرف اهالی روستای حسین آباد به بخشداری واصل نشده و در صورت ارائه گزارش موضوع به صورت دقیق بررسی می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال آیا بدون گزارش اهالی نمی‌توان تدبیری کرد؟ افزود: مگر می‌شود دل ما بیشتر از اهالی روستا برای آنان بسوزد پس هر وقت گزارش ارائه کردند موضوع به موضوع به ستاد حوادث انتقال داده می‌شود.

احتمال رانش کوه در گیلان؛ بارش شدید باران خسارتی در پی نداشتاحتمال سقوط بهمن در محورهای مواصلاتی استان البرز / مسافران مراقب ‌ریزش سنگ و رانش کوه باشند

انتهای پیام/ ت

R41452/P/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روستای حسین آباد رانش کوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد ؛ شدت طوفان را ببینید | تصاویر
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی