Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، 20 درصد سرمایه ثابت این طرح که به صورت سندیکایی اجرا شده را بانک ملی ایران تامین مالی کرده است.
میزان مشارکت بانک ملی ایران در این بخش بیش از 1.5 میلیارد یوان چین برآورد می شود.
همچنین در بخش سرمایه در گردش، بانک ملی ایران بیش از دو هزار و 200 میلیارد ریال منابع به این طرح تزریق کرده که اثر بزرگی در پیشرفت آن داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در لامرد فارس، در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار احداث شده و ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن شمش آلومینیوم را دارد.
این مجتمع دارای اسکله اختصاصی، تاسیسات تخلیه و بارگیری و انبار مواد اولیه بوده و با هدف توسعه صادرات، افزایش درآمد پایدار، ایجاد اشتغال و استفاده بهینه از منابع عظیم گازی کشور به بهره برداری رسیده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان فارس ایران چین درآمد دستور رئیس جمهور بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با یادآوری اینکه زیرگذر جنوب بزرگراه شهید چمران در سطح منفی یک از عرض این بزرگراه عبور می‌کند، یادآور شد: عملیات احداث سقف این مسیر زیرزمینی با توجه به حجم بالای ترافیک، باید متعاقب ۳ مرحله انحراف ترافیک اجرا شود.

وی با بیان اینکه اجرای بخش غربی سقف زیرگذر در زمستان سال گذشته به اتمام رسید، افزود: بلافاصله پس از اعمال انحراف ترافیک و آزادسازی فضا، حفاری شمع‌های بخش میانی آغاز شده است؛ برای اجرای این بخش از سقف زیرگذر ۱۳ حلقه شمع در نظر گرفته شده که هم اکنون حفاری این شمع‌ها ادامه دارد.

به گفته صداقتی ۱۲ حلقه شمع از ۳۰ حلقه شمع در نظرگرفته شده برای احداث شیبراهه غربی زیرگذر اجرا شده و ادامه عملیات اجرایی منوط به رفع موانع و معارضات موجود است. در شیبراهه شرقی نیز اجرای شمع‌ها در حال پیگیری بوده و تاکنون از ۶۵ حلقه شمع ۱۸ حلقه اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه تلاش مجریان پروژه بر اتمام عملیات احداث سقف زیرگذر تا پایان تابستان امسال متمرکز شده است، ابراز امیدواری کرد که زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران طی سال جاری تحویل شهروندان شود.

گفتنی است، پروژه احداث زیرگذر دوربرگردان جنوب بزرگراه شهید چمران در مجاورت بوستان گفتگو، علاوه بر حذف دوربرگردان همسطح و ناایمن موجود و جایگزینی آن با دوربرگردان غیرهمسطح، دسترسی به کوی نصر را از شرق بزرگراه جلال آل احمد و جنوب بزرگراه شهید چمران تسهیل می‌کند.

کد خبر 6092695

دیگر خبرها

  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد