Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@08:51:16 GMT

جزئیاتی از دریافت سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۷۹۸۰

جزئیاتی از دریافت سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران

عمار سعیدیان‌فر با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار نفر از اهالی رسانه برای دریافت طرح ترافیک سهمیه خبرنگاری ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ۸ درصد این افراد عکاس و تصویربردار خبری، ۷ درصد دبیر سرویس، ۷ درصد مدیر مسؤول، ۶ درصد سردبیر، یک درصد گزارشگر و یک درصد روزنامه‌نویس هستند.۷۰ درصد ثبت‌نام کنندگان هم خبرنگار هستند و از کل تعداد ثبت‌نام شده‌ها تنها به ۲۰۰۰ تا ۲۱۰۰ نفر طرح ترافیک خبرنگاری تخصیص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح ترافیک اهالی رسانه اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل اجرایی مصوبه شورای شهر تهران سهمیه خبرنگاران و رسانه‌ها با توجه به سه شاخص آخرین رتبه‌بندی رسانه‌ها که از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ اعلام می‌شود، میزان و کیفیت رسانه در عرصه تولید خبر، گزارش و تعداد و نیروهای انسانی همچنین اولویت رسانه‌های بخش خصوصی و رسانه‌های وابسته به دولت و ارگان‌ها و نهادهای عمومی تعیین می‌شود.

وی تأکید کرد: افرادی که شغل تمام وقتی دیگری غیر از روزنامه‌نگاری یا مدیر مسؤولی دارند اگر به صورت پاره‌وقت حق‌التحریر یا حق‌الزحمه‌ای با رسانه‌ها همکاری داشته باشند مشمول آئین‌نامه سهمیه طرح ترافیک اهالی رسانه نمی‌شوند.

۲۳۵۲۳۲
 

کد خبر 1381090

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: طرح ترافیک طرح ترافیک رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است

مشاور وزیر آموزش‌و پرورش در امور شاهد و ایثارگران گفت: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در پایان اردیبهشت ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ زهرا مظفر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ با بیان اینکه آموزش و پرورش مفتخر است با درصد بالا نسبت به همه دستگاه‌های اجرایی کشور حتی بنیاد شهید به دلیل ظرفیت استخدام هر ساله میزبان فرزندان شهدا و ایثارگران است، اظهار کرد: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در پایان اردیبهشت ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد مگر اینکه متقاضی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در اردیبهشت‌ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد.

مشاور وزیر آموزش‌و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با بیان اینکه آموزش‌وپرورش یک نهاد فرهنگی است که وظیفه حضور در جنگ نداشت اما بیش از ۴۱ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و همپای نیروی مسلح و انتظامی و نظامی بوده است، اضافه کرد: معلمان حتی در دوران جنگ هم سنگر دانش را رها نکردند و در برهه فعلی نیز فقط پرداختن به آموزش کافی نیست بلکه باید به تربیت نیز توجه شود.

مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه امور شاهد و ایثارگران، ادامه داد: یکی از اهداف ضروری حضور در استان‌ها شناسایی مشکلات ایثارگران است، هدف مهم آگاه‌سازی به قوانین و اقناع ایثارگران نسبت به حقوق خود در امور شاهد و ایثارگران است.

وی ادامه داد: مسئولین آموزش و پرورش باید نسبت به اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سند تحول بنیادین و قانون جامع ایثارگران آگاه باشند تا دستگاه بتواند وظایف خود را به خوبی در قبال این قشر پر افتخار انجام دهد.

کد خبر 750125

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • اهالی رسانه و تپق‌های زبان معیاری
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • برخی از شالیکاران محمودآبادی در انتظار دریافت سهمیه کود
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا