Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خمین با اشاره به جاده محور خمین به قورچی‌باشی گفت: ۸ کیلومتر این محور از مجموع ۱۸ کیلومتر، ۴ خطه شده و زیر بار ترافیک است.

احمد طهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار کرد: ۴ خطه کردن محور خمین به قورچی باشی که در واقع محور خمین به شازند بوده، در دستور کار بوده و سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی به عنوان پیمانکار این پروژه در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ۸ کیلومتر این محور از مجموع ۱۸ کیلومتر، ۴ خطه شده و زیر بار ترافیک است، سال گذشته ۲ کیلومتر از ابتدای این محور که در حریم شهر خمین بوده، وضعیت بسیار نامناسبی داشت که روکش آسفالت در این قسمت انجام شد.
فرماندار خمین ادامه داد: ۱۰ کیلومتر باقی مانده تا شهر قورچی باشی به پیمانکار سپرده شده و نیاز به اعتبار دارد، با توجه به اینکه بودجه این پروژه از اعتبارات استانی و شهرستانی تامین می‌شود سال گذشته یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستانی مصوب شد اما با توجه به کمبود تخصیص‌ها، این اعتبار تخصیص نیافته و پیمانکار نتوانست اقدامات لازم را انجام دهد.
طهرانی تصریح کرد: ۲ کیلومتر از این محور تا روستای محمدآباد وضعیت بسیار نامناسبی داشته و نیاز به روکش آسفالت دارد که تلاش داریم ابتدا این قسمت از مسیر را اصلاح کرده و آسفالت یکنواخت انجام شود سپس وارد فاز بعدی شویم.
وی گفت: یکی از علت‌هایی که این پروژه تاکنون پیشرفت فیزیکی قابل قبول نداشته محدودیت در اعتبارات شهرستان و عدم تخصیص آن بوده که باید اقدامات جدی و لازم در این زمینه انجام شود.
فرماندار خمین با بیان اینکه امیدواریم امسال با هماهنگی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتبارات لازم مصوب و تخصیص یابد، افزود: درآمدهای دولت در حوزه نفت و گاز محقق نشده و به همین علت نتوانستیم تخصیص مطلوبی داشته باشیم که در تلاش هستیم این پروژه امسال عملیاتی و تکمیل شود.

 وی همچنین با اشاره به آزادسازی حقابه زیست محیطی رودخانه از سدکوچری گلپایگان گفت: با پیگیری‌های انجام شده این حقابه آزادسازی و به گفته مسوولان منابع آب «شیر تخلیه سد کوچری به منظور تامین حقابه زیست محیطی قمرود 30 فروردین باز شد.

«حقابه زیست محیطی رودخانه خمین را پرداخت کنید» و «به وضعیت جاده خمین به قورچی باشی رسیدگی کنید» از سوژه‌های ثبت شده در سامانه فارس من است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اراک دانشجویان دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد

به گفته هادی شه‌دوست شیرازی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در این نشست به پیشنهاد پلیس راهنمایی و رانندگی و آیین نامه طراحی راه‌های شهری و با توجه به مشخصات هندسی معابر مورد نظر، کاربری ها، نقش و عملکرد آنها در دسته بندی‌های بزرگ راهی و تند راهی، شریانی و جمع و پخش کننده و محلی، سرعت مجاز معابر تایید گردید. 

شه دوست شیرازی گفت: سرعت‌های مجاز و مصوب شده ملاک عمل دوربین‌های ثبت تخلف سطح شهر و تابلو‌های انتظامی سطح معابر خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خطاب به شهروندان ابراز داشت: رانندگان باید بدانند که برابر قوانین و مقررات، سرعت خودرو‌ها در معابر به صورت ۲۴ ساعته و از طریق دوربین‌های نظارت و کنترل سرعت رصد می‌شود و علاوه بر آن تیم‌های سیار کنترل سرعت و گشت‌های خودرویی پلیس نیز فعال هستند. 

حداکثر سرعت مجاز در معابر بازبینی شده به این شرح تایید گردید: 

بزرگراه‌های محلاتی، خلیج فارس، حسین الهاشمی، شهید استوار، آیت الله حائری شیرازی، مهندسین و امام خمینی (ره): ۸۰ کیلومتر

 بلوار دکتر حسابی و شهید چمران: ۷۰ کیلومتر 

بلوار سرداران، رسول اعظم، رحمت، احمد بن موسی، شهید مطهری، آفرینش، شهید مدرس: ۶۰ کیلومتر

 بلوار هفت تنان، جمهوری، شهید رجایی، دکتر شریعتی و امیر کبیر: ۵۰ کیلومتر

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است