Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله محمدباقر محمدی نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر حضور گسترده مردم شریف استان در طرح بزرگ همدلی در قالب رزمایش کمک مومنانه، از ادامه این اقدام خداپسندانه در مراحل مختلف تا پایان ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در گفت‌وگو با  خبرنگار بلاغ ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به عنوان آغاز سال معنوی و عرفانی جدید، با اشاره به فراخوان رهبر معظم انقلاب به رزمایش کمک‌های مومنانه، اظهار کرد: در این راستا مردم شریف مازندران ازجمله شهرستان نکا در لبیک به این فراخوان تمام همت و تلاش خود را برای جمع‌آوری کمک‌های مومنانه و رساندن آن به خانواده‌های نیازمند انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این مرحله یک هزار و 500 سبد کالا و در مجموع دومین مرحله از این رزمایش چهار هزار سبد کالا از طرف خیرین و مردم نیکوکار شهرستان نکا در آستانه ماه مبارک رمضان به نیازمندان تقدیم خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر ادامه این رزمایش‌ها، خاطرنشان کرد: در نیمه ماه مبارک رمضان و در پایان این ماه نیز مجددا به همین شکل و با همین گستردگی این هدایا تقدیم نیازمندان خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: این رزمایش در سطح استان و هر شهرستانی با محوریت امام جمعه، ولی فقیه، فرمانده سپاه، فرماندار، بخشداران و مجموعه‌ای که هیئت مدیره را تشکیل می‌دهند با مسئولیت اجرایی که بر دوش سپاهیان عزیز قرار دارد برگزار می‌شود.

وی گفت: برای شناسایی نیازمندان و توزیع در میان آنان نیز محله‌محوری و مسجدمحوری منظور شده بدین معنا که فرماندهان پایگاه مقاومت، امام جماعت و مسئول هیئت امنا مساجد و دهیاران بسته‌ها را در میان خانواده‌هایی که به خصوص در این مدت با تعطیلی کسب و کار دچار مشکلات شدند تحویل می‌دهند.

محمدی لائینی ضمن تقدیر از مردم شریف همه شهرستان‌های مازندران، تصریح کرد: بسیاری از خانواده‌هایی که عزیزان خود را به علت بیماری کرونا و یا در این ایام از دست دادند و فرصت برگزاری مراسم برای آن‌ها را میسر نشد نیز اقلام به نیت اموات خود را نیز برای کمک به نیازمندان در قالب چنین طرح‌هایی اهدا کرده‌اند که جای تشکر دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری انا، نیما نکیسا بعد از شکست ذوب اهن مقابل استقلال اظهار کرد: تماشاگران بازی لذت بخشی را دیدند و استقلالی ها خیلی زحمت کشیدند که خودشان را به قهرمانی نزدیک کنند.این برد مبارک استقلالی ها

وی افزود: تیم من هم خیلی زحکت کشید و تلاش کرد.مهم این است که مردم یک فوتبال قشنگ دیدند.

خبرنگاری گفت عملکرد گلر تیم شما چگونه بود که نکیسا گفت: عالی. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران