Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ دفتر خبرگزاری تسنیم استان کردستان در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه‌ و کنار استان منعکس می‌کند. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه و کنار استان کردستان گردآوری شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین جدید فرمانده انتظامی کردستان رسماً معرفی شد

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان امروز در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی انتظامی استان، با بیان اینکه اطاعت از خالق در خدمت به مخلوق و خدمت به مردم، موهبت الهی و افتخار پلیس است، گفت: کارکنان نیروی انتظامی باید قدر این موهبت الهی را دانسته و با حل مشکلات مردم، رضایت آنان و رضایت حق‌تعالی را کسب کنند.

وی با بیان اینکه خدمت در نیروی انتظامی در پیشگاه خداوند دارای اجر بسیار است، خطاب به فرماندهان گفت: با خدمت صادقانه و رفتار و عملکردی مناسب، نماینده‌ای شایسته برای پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشید.

فرمانده انتظامی استان کردستان مقوله مدیریت را در کنار کارآمدی مجموعه انسانی مهم ارزیابی کرد و افزود: تخصص و جدیت نیروی انسانی منجر به پویایی هرچه بیشتر آن سازمان می‌شود و نیروی انتظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست و تلاش مضاعف فرماندهان و کارکنان زیر مجموعه، رمز موفقیت در تمامی امور و ماموریت‌ها است.

در پایان این مراسم؛ فرمانده انتظامی استان کردستان در حکمی، سرهنگ رسول برزویی را به‌عنوان جانشین جدید فرمانده انتظامی استان معرفی و ضمن آرزوی موفقیت برای وی در مسئولیت جدید، از زحمات، تلاش‌ها و خدمت صادقانه چندین ساله سرهنگ عباس مسعودی در زمان تصدی در مسئولیت‌های قبلی در استان کردستان با اهدا لوح، قدردانی کرد.

آغاز به کار مراکز تعویض پلاک در کردستان/ ارائه خدمت به‌‌صورت زوج و فرد

سرهنگ برزو مرادی، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران از بازگشایی مراکز تعویض پلاک استان و دفاتر خدمات خودرویی از امروز خبر داد و اظهار داشت:‌ تعویض پلاک به صورت زوج و فرد و با رعایت تدابیر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی انجام می‌شود.

وی درباره فعالیت مجدد مرکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی گفت: به خودروهایی که رقم آخر پلاکشان زوج است در روزهای زوج و خودروهایی که رقم آخر پلاکشان فرد بوده در روزهای فرد در سراسر استان خدمات ارائه می‌شود.

سرهنگ مرادی افزود:‌ به‌منظور پیشگیری از افزایش شیوع بیماری کرونا از مراجعه‌کنندگانی که دارای وکالتنامه مدت‌دار هستند، درخواست می‌شود فعلاً از مراجعه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خودرویی اجتناب کرده و درصورت لزوم مراجعه، موارد بهداشتی را رعایت و خودکار شخصی به همراه داشته و از ماسک و دستکش استفاده کنند تا مراجعین دچار مشکل نشوند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: چنانچه برخی افراد اقدام به خرید و فروش خودرو با وکالتنامه تعویض پلاک مدت‌دار کرده باشند در صورتی که زمان اعتبار وکالتنامه‌ها منقضی شده باشد، ارائه خدمات با وکالت‌نامه‌های فاقد اعتبار مغایر قانون بوده و امکانپذیر نیست.

10 حفار غیرمجاز در کردستان دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری 10 حفار غیرمجاز توسط ماموران یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در فروردین ماه امسال خبرداد.

سرهنگ طارق کمالوند گفت: برابر اعلام یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فروردین ماه امسال در راستای جلوگیری از حفاری‌های غیرمجاز و برخورد با متخلفان سه فقره پرونده حفاری غیرمجاز تشکیل و در این راستا 10 نفر دستگیر و 2 دستگاه فلزیاب کشف شد.

دستگیری سارق سابقه‌دار و 2 مالخر در سنندج؛ اعتراف به 25 فقره سرقت

سرهنگ علیرضا مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به 25 فقره سرقت در سنندج خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سنندج، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مرادی افزود: با هوشیاری ماموران و بهره‌گیری از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه‌دار، سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار محتویات داخل خودرو حین سرقت توسط ماموران کلانتری 19 شناسایی و در یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

وی اظهار کرد: متهم برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل و در تحقیقات تخصصی به‌عمل آمده به 25 فقره سرقت محتویات و وسایل داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سنندج با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شده است، یادآور شد: در همین راستا 2 مالخر نیز دستگیر و متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

از گوشه و کنار آذربایجان‌غربی|کشتی آرتمیا ارومیه پس از سال‌ها آماده دریانوردی شداز گوشه و کنار کاشان|هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید/وضعیت سفید در کاشان اعلام نشده است

20890 مشترک جدید در استان کردستان به شبکه گاز طبیعی وصل شدند

احمد فعله‌گری، مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 20 هزار مشترک کردستانی به شبکه سراسری گاز متصل شدند، اظهار داشت: در سال گذشته با گازدار شدن 128 روستا و 13 کوخ در مجموع 20 هزار و 890 مشترک شهری و روستای جذب و تعداد مشترکان در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی به مرز 540 هزار مورد نزدیک شد.

وی افزود: در سال گذشته طول لوله‌گذاری در استان از مرز 883 کیلومتر در تمام بخش‌های گازرسانی شهری و روستایی عبور کرد و رکورد تاریخی را به ثبت رساند.

فعله‌گری با اشاره به اینکه تاکنون یکهزار و 307 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند؛ خاطرنشان کرد: سال گذشته برای گازرسانی به 220 واحد صنعتی کردستان حدود 110 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان بیان کرد: جدا از وضعیت جغرافیایی، کوتاه‌بودن فصل کار نیز یکی از مشکلات پیش‌رو در بخش اجرای پروژه‌هاست که به‌علت طولانی بودن فصل سرما، پیمانکاران اجرایی ناچارند با به‌کارگیری نیرو در حجم زیاد با سرعت بیشتری عملیات گازرسانی را اجرا کنند.

روایتی از اخلاق‌محوری و مردم‌داری پلیس در کردستان

فرانک قدسی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کردستان در دیدار با معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از اقدامات پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت شهروندان قدردانی کرد و گفت: اخلاق‌محوری، مردم‌داری و جامعه‌محوری پلیس موجب افزایش مشارکت مردم در تامین امنیت و محبوبیت این مجموعه خدوم در جامعه شده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با مردم دارد، افزود: پلیس از دل مردم برخواسته و برای مردم تلاش کرده و همه باید قدردان زحمات نیروی انتظامی در سطح جامعه باشیم.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کردستان با بیان اینکه آموزش همگانی با مشارکت مردم همواره یکی از مهترین ارکان‌های مهم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، تصریح کرد: نقش کارشناسان آموزشی و مشاوره‌ای در پیشگیری از آسیب‌ها و جرائم در جامعه بسیار تأثیرگذار است.

قدسی تاکید کرد: ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای کاملاً علمی و تخصصی باشد، تا روز به روز شاهد توفیقات روز افزون در زمینه پیشگیری از آسیب‌ها و جرائم باشیم.

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری و تعامل خوب ادارات استان با پلیس در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی افزود: نیروی انتظامی درکنار سایر دستگاه‌های اجرایی، از آغاز روزهای شیوع ویروس کرونا در کردستان با احساس مسئولیت و تلاشی مضاعف، تمامی مأموریت‌های محوله را برای مهار این ویروس به‌خوبی انجام داده است.

وی اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را یکی از ماموریت‌های نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره کرونا عنوان کرد و گفت: پلیس استان کردستان با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود، این طرح را با محوریت محدودیت تردد خودروها، نظارت بر واحدهای صنفی و غیره در دستور کار قرار داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان با تاکید بر اینکه طرح فاصله‌گذاری هوشمند با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا در حال اجراس، خاطرنشان کرد:: اجرای این طرح مشارکت و همکاری همه شهروندان را می‌طلبد و امیدواریم شهروندان کرونا جدی گرفته و از هرگونه تردد و سفر غیر ضروری خودداری کنند.

وی از اقدامات مقابله‌ای پلیس در برخورد با متخلفان به امنیت و سلامت مردم خبر داد و افزود: در اجرای این طرح با 244 دستگاه خودرو متخلف برخورد قانونی شد.

حیدریان با اشاره به نظارت و کنترل 12 هزار و 961 واحد صنفی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت یادآور شد؛ در این مدت 690 واحد صنفی که به توصیه‌ها و هشدارهای کارشناسان توجه نکرده و مسائل بهداشتی را رعایت نکردند پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

انتهای پیام/486/ ز

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت وگو با خبرنگاران فرماندهی انتظامی استان انتظامی استان کردستان فرمانده انتظامی استان نیروی انتظامی انتظامی کردستان تعویض پلاک سابقه دار فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت