Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، معامله گران بازار آتی بورس کالای ایران در جریان معاملات هفته اول اردیبهشت ماه 680 هزار و 384 قرارداد را به ارزشی بیش از 7 هزار و 471 میلیارد و 949 میلیون ریال منعقد کردند.

این گزارش می‌افزاید: در جریان این معاملات بیش از 317 هزار قرارداد آتی زعفران نگین برای تحویل در سرسید تیر 99 به ارزش بیش از 2885 میلیارد و 440 میلیون ریال منعقد شد تا حجم کل قراردادها در این سررسید به بیش از 31 میلیون و 722 هزار قرارداد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجم معاملات سررسید شهریورماه همین قرارداد نیز تعداد 220 هزار و 522 قرارداد منعقده ثبت شد و ارزش آن به 2141 میلیارد و 700 میلیون ریال رسید.

معامله گران در سررسید اردیبهشت ماه قرارداد آتی زعفران نگین اقدام به انعقاد 117 هزار و 730 قرارداد کرده و ارزش 1009 میلیارد و 962 میلیون ریالی را رقم زدند.

همچنین انعقاد 9292 قرارداد آتی زعفران پوشال با سررسید اردیبهشت ماه جاری نیز ارزش 74 میلیارد و 327 میلیون ریالی را در پی داشت.

حجم معاملات دو سررسید تیر و شهریور ماه همین قرارداد نیز در جریان معاملات هفته گذشته تعداد 434 قرارداد به ارزشی بیش از 3 میلیارد و 476 میلیون ریال منعقد شد. معامله گران 7684 قرارداد آتی پسته را نیز برای تحویل در سررسید مرداد منعقد کردد که ارزش این معاملات به 693 میلیارد و 931 میلیون ریال رسید.

علاوه بر این، ارزش انعقاد 7478 قرارداد آتی پسته برای سررسید خردادماه امسال نیز به رقم 662 میلیارد و 318 میلیون ریال رسید تا تعداد کل قراردادهای منعقده در این سررسید به 748 هزار قرارداد نزدیک شود.

این گزارش می‌افزاید: معامله‌گران در هفته گذشته در تنها سررسید معاملاتی فعال قرارداد آتی زیره سبز 24 قرارداد منعقد کردند و ارزش 791 میلیون ریالی را رقم زدند.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: قرارداد آتی میلیون ریال معامله گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ عباس پورافغان، در جمع مدیران هلدینگ صنایع مس افق کرمان اظهار داشت: با توجه به توسعه صنعت مس در منطقه بیش از 6500 میلیارد ریال قراردادهاي فافق افزایش خواهد یافت. 

وی با اشاره به روند توسعه صنعت مس در استان کرمان گفت:با آغاز فعالیت مجتمع مس در آلو شرکت صنایع مس افق کرمان نيز با دارا بودن تجربه و نیروی انسانی متخصص همگام با شرکت ملی صنایع مس ایران فعالیت خود را با 5 قرارداد بزرگ خدماتی به مبلغ تقريبي 6500 ميليارد ريال آغاز نموده است. 

وی همچنین با بر شمردن ظرفیت های هلدینگ صنایع مس افق کرمان و شرکت های زیر مجموعه افزود: در حال حاضر در استان کرمان طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری این هلدینگ در دست اجرا قرار دارند که نشان از توان و همت والای این هلدینگ در ایجاد رشد و توسعه استان و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه است.
 
وی ضمن تشریح فعالیت هاي هلدینگ در مجتمع مس در آلو اظهار داشت: شركت صنايع مس افق كرمان و شرکت های زیر مجموعه با توجه به توان فني و تخصصي خود در ارائه خدمات حمل و نقل، تامين نيروي انساني، بهداشت و درمان، فضای سبز و تامین غذا، خدمات فنی و تجهیز ماشین آلات سنگین فعالیت خود را آغاز نموده اندو دراين راستا تعداد زیادی نيروي انساني متخصص جذب و مشغول به كار می گردند.
 
پورافغان، افزود: تحقق توسعه همه جانبه در گرو استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در این صنعت است و در این باره با برنامه های هدفمند و حساب شده گام خواهیم برداشت. 

وی،افزود: با توجه به انجام پروژه های اکتشافی توسط شرکت ملی صنایع مس ایران در سال جاری و افزايش میزان ذخایر مس کشور و همچنين با توجه به آغاز بهره برداري شركت ملي صنايع مس ايران از معدن مس سريدون  در نظر داریم از ظرفیت ایجاد شده در صنعت مس به خوبی استفاده نمائيم كه به طور حتم توسعه های آتی هلدینگ در زنجیره  مس پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • «قرارداد سلف ارزی» چگونه به ثبات بازار ارز کمک می‌کند؟
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • محرک جدید بورس
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار