Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  محمد آیتی: ۱۰ روزی است که آمار مبتلایان به ویروس کرونا به‌طور قابل ملاحظه‌ای پایین آمده و تعداد فوتی‌ها هم دو رقمی شده است. هرچند آمار روزانه حکایت از روند کاهشی دارد، اما وزرات بهداشت و درمان اصرار دارد بگوید که وضعیت مدیریت‌شده است و هنوز به مرحله کنترل نرسیده‌ایم. با این حال قاسم ساعدی، نماینده دشت‌آزادگان و هویزه در مجلس دهم به هیچ عنوان از وضعیت مدیریت‌شده ویروس کرونا در استان خوزستان رضایت ندارد و آمار را در این استان و مخصوصاً دو شهرستان دشت‌آزادگان و هویزه رو به بالا می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعدی به رویداد۲۴ می‌گوید: مدتی است که آمار مبتلایان و حتی فوتی‌ها ناشی از ویروس کرونا در استان خوزستان رو به افزایش است و شایسته است که دولت به این منطقه از کشور توجه ویژه‌ای داشته باشد.

او می‌گوید: مراکز درمانی استان خوزستان به‌طور خاص با کمبود وسایل و تجهیزات و حتی نیروی انسانی متخصص و مرتبط با این بیماری مواجهند و همین عدم‌مدیریت صحیح باعث شده روزانه حدود ۳۰ مبتلا به ویروس کرونا در دو شهرستان دشت‌آزادگان [سوسنگرد] و هویزه بر تعداد مبتلایان افزوده شود.

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان یادآور شد: همه شهرستان‌های استان خوزستان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و با عرض تاسف باید بگویم که این روند با شیب تند در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: در کل سوسنگرد فقط ۲ تب‌سنج داریم/ هلال احمر می‌گوید امکانات نداریم، نمی‌توانیم کمک کنیم

ساعدی تصریح کرد: بنده دو ماه پیش گله کردم که چرا تب‌سنج به اندازه کافی در استان وجود ندارد، ولی اکنون دیگر کمبود تب‌سنج دغدغه ما نیست، زیرا مشکل از این حرف‌ها گذشته است. در حال حاضر باید شهرستان‌های استان خوزستان را به آزمایشگاه‌های تشخیص طبی مجهز کرد تا هر شهرستان بتواند بیماران منطقه خود را شناسایی و درمان کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی می‌گوید: اگر آزمایشگاه‌های تشخیص طبی در هر شهرستان استان خوزستان راه‌اندازی شود بسیاری از رفت و آمد‌ها به حداقل می‌رسد، زیرا هفته‌هاست این مسئولیت به دوش بیمارستان رازی اهواز است و کادر درمانی آن‌جا نمی‌توانند جوابگوی این همه تقاضا باشند.

ساعدی اظهار داشت: باعث تاسف است که بیش از دو ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد، ولی مردم و درمانگاه‌های شهرستان‌های دشت‌آزادگان و هویزه هنوز در تهیه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده مشکل دارند.

نماینده مجلس دهم می‌گوید: انتظار من این است که آقای رییس‌جمهور از وزارت بهداشت و درمان بخواهد که آن‌ها به راه‌اندازی آزمایشگاه‌های تشخیص طبی در همه شهرستان‌ها روی بیاورند. از طرفی، غربال‌گری باید علمی باشد نه اینکه از خانواده‌ها چند سوال ساده شود. اگر این دو کار با سرعت انجام شود حتماً استان خوزستان شرایط بهتری را در روز‌های آینده تجربه خواهد کرد.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا استان خوزستان دشت آزادگان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم

آی شو اسپید، یوتیوبر معروف آمریکایی که در رسلمنیا 40 نیز حضور پیدا کرده بود، در شوی دوشنبه شب راء نیز شرکت کرد و در جریان این شوء با ری میستریو، اسطوره WWE دیدار کرد و او را کشتی گیر مورد علاقه خود نامید.

دانلود (4.2MB)

دیگر خبرها

  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • نوشیدن آبمیوه طبیعی در کودکی می‌تواند از ابتلا به چاقی در بزرگسالی جلوگیری کند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم