Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@10:34:21 GMT

توصیه ترامپ چه بر سر آمریکا آورد؟

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۰۴۰۹

توصیه ترامپ چه بر سر آمریکا آورد؟

مسمومیت با مواد ضدعفونی‌کننده در ایالت نیویورک آمریکا پس از ادعای دونالد ترامپ مبنی بر احتمال درمان کرونا با استفاده از این مواد، افزایش یافته است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از ایرنا، روزنامه «دیلی نیوز نیویورک» روز شنبه گزارش داد که ظرف ۱۸ ساعت پس از ادعای دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا مبنی بر احتمال معالجه کرونا با تزریق مواد ضدعفونی‌کننده به بدن بیمار، شمار مسمومیت‌های ناشی از این مواد در شهر نیویورک افزایش چشم‌گیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز کنترل مسمومیت نیویورک گفت که تا روز بعد از طرح این ادعا توسط ترامپ، این مرکز ۳۰ مورد از مسمومیت ناشی از نوشیدن سفیدکننده یا مواد مشابه به این مرکز گزارش شده اما هیچ یک از مصدومان جان خود را از دست نداده و نیازمند بستری نبوده‌اند.

این مرکز گفت که شمار این مسمومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته افزایش دو برابری داشته است.

ترامپ پنجشنبه گذشته اظهارات عجیبی درباره روش‌های احتمالی برای درمان کرونا داشت که با انتقادهای وسیعی روبه‌رو شد. او در کنفرانس خبری روزانه خود گفت که شاید بتوان با محلول‌های ضدعفونی‌کننده، داخل بدن را از عفونت پاک کرد.

ترامپ روز جمعه هم در پاسخ به سوالی در این زمینه، به ضدعفونی دست‌ها و سطوح سخت اشاره کرد و گفت: نور خورشید و رطوبت به سرعت این ویروس را از بین می برد. مدت‌ها است که آزمایشگاه‌ها روی این مساله کار می‌کنند. من این سوال را مطرح کردم که چگونه می‌توان درون بدن را همچون بیرون آن، ضدعفونی کرد.

رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد: این کار را باید دکترها انجام دهند. شاید بتوان چیزی شبیه به نور در داخل بدن استفاده کرد و جان انسان‌ها را نجات داد.

«جو بایدن» نامزد نهایی حزب دوکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نیز در واکنش به این اظهارات ترامپ به مردم کشورش به صورت جدی توصیه کرد که موادضدعفونی‌کننده ننوشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در آمریکا ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛به‌مناسبت هفتهٔ سلامت و به‌منظور تشویق متصدیان به رعایت مسایل بهداشتی، واحد بهداشت محیط مه ولات از سه نفر از متصدیانی که در سال ۱۴۰۲ نسبت به رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشتی محیط محل کسب خود تلاش بیشتری نموده و بیش‌ترین همکاری را با واحد بهداشت محیط داشته‌اند، با اهدای لوح، قدردانی کرد.

سرپرست شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: نظارت، پایش و کنترل مستمر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی و کنترل سلامت و نیز رعایت بهداشت مواد غذایی تضمین کنند سلامت مصرف کنندگان خواهد بود؛ لذا دستیابی به یک زندگی سالم تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائهٔ خدمات صحیح بهداشت محیط فراهم می‌شود.
جواد جوانی افزود: شاخص‌های بهداشتی این واحد‌های صنفی، رعایت بهداشت فردی، بهداشت فردی و ابزار کار و توجه به تذکرات ارائه شده و همکاری مناسب با بازرسین مرکز بهداشت بود و این واحد‌ها همهٔ موارد بهداشت محیطی را در واحد صنفی خود به دقت رعایت کردند و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه اخطار، شکایت تلفنی و حضوری و تماس با ۱۹۰ توسط مراجعین نداشتند.

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد