Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@22:18:44 GMT

تقدیر از عملکرد حوزه معاونت فنی و نظارت اداره کل

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۱۲۹۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ، با اهدای تقدیرنامه به حوزه معاونت فنی ونظارت بر بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از اقدامات این بخش در نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی تقدیر شد. در بخشی از این تقدیر نامه که به امضای مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان رسیده ، آمده است : توفیق خدمتگزاری به نماز این نور چشم پیامبر اکرم (ص) بزرگترین عطیه الهی است و آرزوی انبیا و اولیای الهی بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدینوسیله از تلاشها و اهتمام حوزه معاونت فنی در اجرای بازدیدهای دوره ای نمازخانه های مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و جایگاههای پخش فرآورده های نفتی که نقش بسزایی در ارتقاء سطح خدمات و افزایش رضایتمندی مسافرین و زائرین محترم خواهد داشت تقدیر بعمل می آید . امید آنکه خداوند بزرگ همه ما را مشمول دعای خیر قرار دهد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران

علی محمد لطفی مسئول واحد حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از شناسایی ۵۶۲۷ مورد تخلف در حریم راه‌های این استان توسط گشت صیانت از حریم در فروردین ماه امسال خبر داد.

او افزود: ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران به صورت مستمر توسط گشت‌های راهداری شناسایی می‌شوند که در فروردین ماه سال جاری، ۱۰۵ مورد برخورد با دستفروشان حاشیه راه، ۳۷۰ مورد جمع آوری تابلو‌ها و بنر‌های غیرمجاز، ۱۴ مورد انسداد راه دسترسی غیرمجاز و ۵۸ مورد برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز صورت پذیرفت.

لطفی گفت: به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تاسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راه‌ها و حریم راه آهن‌های کشور و در طول کنارگذرهائی که وزارت راه و شهرسازی احداث کرده یا می‌کند و یا مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد بدون کسب مجوز از وزارت مذکور ممنوع است.

او با بیان این که درصورت عدم برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های استان، در بحث ایمنی با چالش جدی مواجه خواهیم شد، افزود: حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه‌ها نیازمند یک همت و عزم استانی و ملی بوده که می‌بایست تمامی دستگاه‌های ذیربط خود را ملزم به اجرای آن بدانند.

مسئول حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه‌ها تاکید کرد و گفت: مردم فهیم استان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد