Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی  در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کرونا ویروس علاوه بر تهدیداتی که برای کشور ایجاد کرد، فرصت‌هایی را نیز به دنبال داشت، اظهار کرد: آموزش مجازی یکی از موضوعات مهمی بود که در سال‌های اخیر توجه چندانی به آن صورت نمی‌گرفت، اما خوشبختانه ما در این مدت موفقیت‌های خوبی را در حوزه آموزش مجازی داشتیم، البته ضعف‌ها و اشکالاتی نیز در این مسئله وجود دارد که نیاز است مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فروشگاه‌های مجازی و خرید آنلاین نیز از دیگر ظرفیت‌هایی که پس از شیوع کرونا ویروس در کشور ایجاد شد و دولت و بخش خصوصی نیز با سرمایه‌گذاری در این کسب و کار، این حوزه را تقویت می‌کنند، همچنین تولیدات ما در زمینه موادشوینده، ماسک و اقلام بهداشتی نیز افزایش داشت که این موضوع موجب رونق در این بخش نیز شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات نهایی دانش‌آموزان، گفت: برای برگزاری آزمون حضوری باید تمامی تدابیر لازم برای حفظ سلامت دانش‌آموزان اندیشیده شود، برگزاری آزمون آنلاین نیز یکی از موضوعاتی است که باید زیرساخت‌های آن در چهارمحال و بختیاری فراهم شود.

عباسی با بیان اینکه برخی دانش‌آموزان امکان دسترسی به آموزش مجازی و از راه دور را از طریق تلفن‌همراه و کامپیوتر ندارند، افزود: می‌توان از ۳ طریق تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای دسترسی به اینترنت پرسرعت، کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت برای خرید تلفن همراه از طریق کمک‌های مواسات و خیری و پرداخت تسهیلات به خانوارهای کم‌درآمد برای تهیه ملزومات آموزش مجازی به این دانش‌آموزان کمک کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر فراهم شدن زیرساخت برای دسترسی دانش‌آموزان و معلمان به اینترنت و شبکه‌های آموزشی، خاطرنشان کرد: برخی شایعات مبنی بر خطرآفرین بودن دکل‌ها و سایت‌های مخابراتی در بین عموم وجود دارد که این مسئله مشکلات اجتماعی را برای نصب این تجهیزات به وجود آورده است، بی‌خطر بودن این تجهیزات از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

وی در پایان در خصوص لزوم پوشش ۱۰۰ درصدی شبکه‌های صدا و سیما در تمامی مناطق چهارمحال و بختیاری، تأکید کرد: این مسئله توسط مسئولان امر توسط کارگروهی بررسی شود و مکاتبات لازم برای رفع مشکلات انجام گیرد.

46

کد خبر 1381246

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری دانش آموزان آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است