Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۶ از اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی ماه مبارک رمضان در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط‌عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 6 و فرهنگسرای سرو، «رویا فتحی» با بیان اینکه ویژه برنامه های رمضانی امسال با پیام " شهرخدا ،شهر همدلی" از 6 اردیبهشت تا 3  خرداد برگزار می شود، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که به واسطه شیوع بیماری کرونا به وجود آمده تصمیم به برگزاری برنامه‌های فرهنگی قابل اجرا ‌درفضای مجازی گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فرهنگسرای سرو در تشریح برنامه های فرهنگی رمضان گفت: مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 با 9 ویژه برنامه مجازی آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

فتحی گفت؛ جزء خوانی قرآن کریم از اول ماه مبارک رمضان به صورت مجازی، آموزش احکام و احادیث قرآنی، تلاوت و تفسیر و ترجمه، قرآن و مناجات خوانی، ارائه نکات تغذیه سالم در ایام ماه مبارک رمضان با تاکید بر طب سنتی را از جمله برنامه های مجازی مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

به گفته مدیر فرهنگی هنری منطقه6 و رییس فرهنگ سرای سرو این ویژه برنامه ها با هدف بهره مندی حداکثری روزه‌داران از ایام ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و انتشار سری پادکست های «حریم ریحانه»، جهت آشنایی و شناخت مبانی فکری حجاب؛«نجوا»، ویژه قرائت ادعیه و مناجات های ماه مبارک رمضان؛«پرده خوانی مجازی» با موضوع خوانش پرده ها و آئین های حماسی و «قصه های زیبای رمضان»، با موضوع تدبر در قصص قرآنی  نموده است.

فتحی افزود: هم چنین از 6 اردیبهشت تا 3 خرداد مسابقه اینترنتی با عنوان «قدر قرآن» با موضوع ترتیل خوانی سوره مبارکه قدر و «شب های انس» در قالب 30 پرسش 4 گزینه ای در طی 30 شب ماه مبارک رمضان با موضوعات قرآنی در فضای مجازی برگزار می شود.

رئیس فرهنگسرای سرو بیان کرد: «پیام رمضان» با موضوع عبادت در خانواده و «توصیه های طب سنتی در ماه رمضان» با هدف ارائه نکات تغذیه سالم، سفره های با موضوع عکس و فیلم از بهترین سفره های افطاری عنوان ویژه‌برنامه مجازی دیگر است که به صورت کلیپ های چند دقیقه ای درکانال‌‌های مجازی مرتبط با فرهنگسرا بارگذاری خواهند شد.

وی همچنین با توجه به اهمیت تدبر در قرآن و مفاهیم آن گفت: جلسات قرائت و تفسیر قرآن مجید همه روزه در برنامه «راه بهشت» به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقمندان می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی و لینک های ذیل به کلیپ‌ها و پادکست های منتشر شده دسترسی پیدا کنند و یا برای کسب  اطلاعات بیشتر با شماره 88881879 تماس بگیرند.

نشانی اینستاگرام فرهنگسرای سرو @farhangsara_sarv

نشانی آپارات فرهنگسرای سرو https://www.aparat.com/farhangsarasarv

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های فرهنگی مذهبی فرهنگسرای سرو اجرای ماه رمضان فضای مجازی برنامه های فرهنگی فرهنگی هنری منطقه ماه مبارک رمضان فرهنگسرای سرو ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام

آفتاب‌‌نیوز :

تشکری‌هاشمی با اشاره به اینکه ساخت خطوط مترو در شورای شهر تهران تصویب نشده است، گفت: «این موضوعات با هزینه ۱۲ میلیارد یورو برنامه‌ریزی شده است. از جمله این برنامه‌ها ساخت خطوط ۹ و ۱۱ مترو است که قرار است به این شرکت فاینانسور بدهند. البته هنوز نه بودجه آن در شورای شهر تهران تصویب شده و نه جزئیات فنی این قرارداد‌ها مطرح شده است.

او گفت: وقتی مشکلی پیش می‌آید وااسلاما سر داده و آن را به تحریم نسبت می‌دهیم که از ناپختگی است. شرکت‌های خارجی باید برای فروش این محصولات التماس کنند. اگر به ملاحظات بپردازیم منطقی‌تر است تا اینکه با استفاده از کلمه پرابهامی به نام «تحریم» همه روش‌های قانونی را زیر پا گذاشته و از هر راه غیرمتعارفی پیش برویم.

دیگر خبرها

  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند