Web Analytics Made Easy - Statcounter

قره‌شیخلو با بیان‌اینکه وظیفه ستاد ملی حفظ قرآن هماهنگی و یکپارچه‌سازی فعالیت‌های این عرصه است، گفت: مجموعه‌های فعال در حوزه حفظ قرآن باید سیستم یکپارچه آموزش، آزمون و تشویق را اعمال کنند.

«مهدی قره‌شیخلو» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف  خبرگزاری شبستان، درباره رویکرد ستاد ملی حفظ قرآن در سال 99، اظهار کرد: در آخرین جلسه این ستاد در سال 98 اعلام شد که ستاد ملی حفظ قرآن باید جدی تر و با همان وظایف ستادی خود به این عرصه ورود داشته باشد و اگر قرار باشد هر یک از اعضاء کار خود را پیش ببرد، دیگر نیاز به ستاد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه وظیفه ستاد ملی حفظ قرآن هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیت های این عرصه مقدس است، گفت: ما به سیستم یکپارچه آموزش در این حوزه نیاز داریم باید تعیین تکلیف شود، چون برخی، روش های معمول حفظ را 100 درصد تایید و برخی آنها را 100 درصد رد می کنند.

 

وی تصریح کرد: مجموعه های فعال در حوزه حفظ قرآن باید سیستم یکپارچه حفظ را اجرا کنند؛ درباره آزمون های حفظ هم همین مطلب ضرورت دارد چراکه این آزمون ها با سلایق مختلف انجام می شود. همچنین است نظام های تشویق که نیازمند ساماندهی و یکپارچه سازی است.

 

قره‌شیخلو با بیان اینکه ستاد ملی حفظ قرآن باید هماهنگی ها و هم افزایی ها را دنبال کند و اعضاء نیز از این مهم تمکین داشته باشند، تاکید کرد: در سال 99 بعد از عادی شدن شرایط ناشی از شیوع کرونا، ستاد ملی حفظ قرآن هر ماه یک جلسه برگزار می کند تا جدی تر و با کارویژه های مشخص شده، وظایف محوله را پیش ببرد.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد ملی حفظ قرآن مهدی قره شیخلو حفظ قرآن کریم ستاد ملی حفظ قرآن حفظ قرآن یکپارچه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مسلمی نائینی, ­رئیس جهاددانشگاهی در حوزه امتحانی دانشگاه شهید بهشتی گفت: این آزمون با حضور ۴۰۷ هزار داوطلب در ۳۱ استان کشور برگزار شد. به مسلمی، بیش از ۱۹ هزار نفر در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاوره در این آزمون پذیرفته می‌شوند. رئیس جهاد دانشگاهی گفت: نتیجه آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» در اواسط خرداد اعلام خواهد شد. مسلمی گفت: این آزمون در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر برگزار شد. به گفته رئیس جهاد دانشگاهی، بیش از ۱۰ هزار نفر از عوامل اجرایی مسئول برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش بودند. مسلمی گفت: تاکنون هیچ مشکلی از برگزاری آزمون گزارش نشده و به سلامت برگزار شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۵ هزار هکتار از شالیزارهای شمال یکپارچه سازی می شود
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان