Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی فارس از برگزاری سلسله نشست‌های «جهش» هر هفته با حضور تولید کنندگان کلان و خرد از صفحه اینستاگرام بسیج دانشجویی خبر داد.

علی گرامی‌دوست، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: بسیج دانشجویی استان فارس و مجموعه قرارگاه شهید احمدی روشن در نظر دارد با تشکیل سلسله نشست‌هایی تخصصی و راهبری با گردهم آوری کلیه تولیدکنندگان کلان و خرد استان، برای بهره گیری از نظرات، ایده‌ها، و ایجاد بستری تعاملی و با پیگیری و حمایت دستگاه‌های دولتی، به گفتگو در رابطه با رفع موانع تولید در سال جهش تولید بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرامی‌دوست مطرح کرد: نشست‌ها با عنوان «جهش» هر هفته با حضور تولید کنندگان کلان و خرد در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود تا بستری شفاف و قریب به واقعیت از مسائل پیش روی تولید کنندگان ایجاد شود.
دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه تصریح کرد: با توجه به شرایط ابتلای جامعه به ویروس منحوس کرونا نشست‌های جهش به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی پخش و فیلم کامل آن نیز از همین بستر در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت؛ لذا این نشست از صفحه اینستاگرام سازمان بسیج دانشجویی استان فارس و همچنین قرارگاه‌ شهید احمدی روشن به آدرس‌های به instagram.com/fars_bso و instagram.com/ahmadi_roshan_fars صورت زنده پخش خواهد شد.
وی گفت: در همین راستا اولین نشست دوشنبه ۸ اردیبهشت راس ساعت ۱۱ صبح با حضور قنبریان مدیر عامل شرکت پتروشیمی شیراز و مهندس غلامزاده رئیس کارخانه سیمان لامرد برگزار می‌شود.
گرامی‌دوست اظهار داشت: در این برنامه سعی خواهد شد که موانع اصلی تولید در محور‌های صادرات، سامانه‌های ارزی، تحریم‌های بین المللی، سیاست‌های بانک مرکزی، نوسانات نرخ ارز، مالیات، بیمه و ... مورد بررسی و بحث قرار گیرد.   دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه بیان کرد: سالی که گذشت با فراز و نشیب‌های فراوان، نام «رونق تولید» را با خود یدک می‌کشید. نامی که سر زبان‌ها بسیار چرخیده و سرلوحه بسیاری از دستگاه‌های دولتی و غیردولتی قرار گرفته بود. اما سالی که که سپری شد با وجود نامگذاری برای حمایت از تولید، آن طور که باید مورد رضایت رهبر انقلاب قرار نگرفت هرچند ایشان بار‌ها از تلاش تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی مبنی بر افزایش چشمگیر تولیدات تقدیر کرده اند، اما امروز ابتدای نامگذاری سال از تحقق یک دهمی شعار سال گذشته خبر دادند.
وی افزود: با این تفاسیر و به علت اهمیت ایشان به امر تولید امسال را نیز در راستای همسو بودن و تحقق واقعی خودکفایی در محصولات تولیدی، سال ۹۹ را با نام «جهش تولید» نامگذاری کردند. سال «جهش تولید» را میتوان دنبال رو سال «رونق تولید» خواند.
گرامی‌دوست بیان‌کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر این نکته امری ضروری است که: «جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به‌وجود آید» ایشان در تفاوت رونق تولید و جهش تولید به این مهم اشاره فرمودند که رونق به این معناست که تولید حرکت کند، اما جهش چندین برابر رونق و به این معناست که یک اتفاق ویژه رقم بخورد؛ به گونه‌ای که مردم آن را حس کنند.
وی در ادامه افزود: جهش تولید تنها مربوط به سال ۹۹ نیست، بلکه یک اندیشه است که باید در کلان طرح‌ها و در برنامه‌های میان مدت و بلندمدت مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان فارس تاکید کرد: استان فارس با دراختیار داشتن حدود ۵ درصد از تولید ناخالص داخلی کشور تنها ۵/۳درصد از ارزش افزوده بخش صنعت کشور را به خود اختصاص داده که با توجه به پتانسیل‌ها و قابلیت‌های بالقوه استان، چندان مناسب نبوده و نیازمند توجه جدی به این بخش به منظور ایجاد ارزش افزوده بیشتر احساس می‌شود.
وی یادآور شد: فعالیت تعداد بیش از ۴۱۹۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در استان و ایجاد اشتغال ۹۲۰۳۸ نفری بیانگر اهمیت جایگاه ویژه استان در صنعت این مرز و بوم است.

گرامی‌دوست در ادامه خاطرنشان کرد: وقت آن رسیده که با آغاز سال نو دولت و مجموعه نظام پا را از شعار فراتر نهاده و سیاست‌های اقتصادی را به طرف رونق و جهش تولید سوق دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی فضای مجازی گرامی دوست جهش تولید نشست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود