Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@02:30:27 GMT

سهم آب طرح‌های اقتصادی مجوزدار گناوه تخصیص یابد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۳۰۹۸

سهم آب طرح‌های اقتصادی مجوزدار گناوه تخصیص یابد

غلامرضا مهرجو روز یکشنبه در نشست شورای حفاظت منابع آب این شهرستان افزود: اولویت اصلی باید تامین آب شرب مردم باشد و همه باید تلاش کنیم  بویژه در تابستان که پیک مصرف است مردم با کمبود آب مواجه نشوند.

وی اظهارداشت: با توجه به شرایط خاص اقلیمی شهرستان گناوه که به عنوان تنها شهرستان استان همه منابع آب آن از خارج از استان تامین می‌شود باید قوانین و مقررات در حوزه آب سخت‌گیرانه و محکم‌تر اجرا شود تا بتوان مصرف را بخوبی مدیریت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرجو ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط و متولی حوزه آب در شهرستان گناوه در برخورد با متخلفان سیاست‌های پیشگیرانه داشته باشند و در یک برنامه زمانبندی شده اقدام‌های موثری را انجام دهند.

فرماندار گناوه گفت: یکی از رسالت‌های اصلی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی صیانت از منابع ملی کشور است که ضمن استفاده بهینه از این منابع، سهم نسل‌های آینده نیز حفاظت و نگهداری  و از تخریب این منابع پرهیز شود.
مهرجو یادآور شد: برای استفاده بهینه از منابع آب در بخش کشاورزی با پیگیری‌های استاندار بوشهر تلاش‌های خوبی در استان صورت گرفته و حرکت به سمت استفاده از سیستم‌های آبیاری نوین با سرعت بسیار خوبی در دست اجرا است.
فرماندار گناوه گفت: به موازات استفاده از سیستم‌های آبیاری نوین و استفاده بهینه از منابع آب در حوزه کشاورزی، کاهش مصرف نیز به عنوان گام موثر دیگری در استان آغاز شده‌است.
فرماندار گناوه خاطر نشان کرد:
وی افزود:  در کنار مدیریت منابع آب و حرکت به سمت مصرف بهینه و درست، باید دستگاه‌ها متولی میزان تخلفات را در این حوزه به حداقل ممکن برسانند و به سمتی سوق داده نشود  که تخلف یک امر عادی تلقی شود.
مهرجو  با اشاره به اینکه در مقابله با کرونا هنوز به مرحله کنترل نرسیده‌ایم و همچنان در مرحله مدیریت این ویروس هستیم افزود: براساس مصوبه  ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، برخی از صنوف مشروط بر رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شده اما به معنی عادی شدن شرایط نیست و باید کماکان توصیه های بهداشتی مدنظر قرار گیرد.

وی  با تقدیر از همراهی و همکاری مردم و اصناف شهرستان با ستاد مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: با توجه به ازدیاد ترددها در سطح شهر با بازگشایی بازار و اصناف و ورود مسافر از  استان‌های دیگر  به همراهی و همکاری همه جانبه و جدی مردم برای پیشگیری از شیوع و  پیک دوم این بیماری نیاز است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از مناطق گرمسیری و آب شرب مصرفی مردم آن از سدکوثر تامین می‌شود.

فرماندار گناوه گفت: تخصیص آب طرح‌های اقتصادی مجوز دار شهرستان گناوه اجرایی شود و به گونه‌ای نباشد که آب مصرفی این طرح‌ها از سرانه آب شرب کم شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر بخش کشاورزی دستگاه های اجرایی قوانین و مقررات کشاورزی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فرماندار گناوه شهرستان گناوه منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • بانک مسکن: در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است